Είστε εδώ

Test Drive

Audi Q3 Sportback 45 TFSI Quattro S Tronic: Σε τόνους coupe

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Νέο «πιάτο» στο μενού της Audi, με τα SUV, το Q3 Sportback, με την κυρτή «ουρά» να κάνει τη διαφορά.

Το γκρι των φωτογραφιών είναι η έκδοση που κλείνει το μάτι σε όσους αναζητούν κάτι πιο σπορ καθώς έρχεται με 2λιτρο μοτέρ turbo, 230 ίππων με 350 Nm ροπής, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων τεχνολογίας S Tronic με κίνηση σε όλους τους τροχούς, και με το logo “S Line” από πλευράς εξοπλισμού.

Εξάλλου η μαγική λέξη “Quattro” που βρίσκεται στη μάσκα και στην πόρτα των αποσκευών (το σύστημα που άλλαξε τα πάντα στους αγώνες αλλά και στην καθημερινή μας οδήγηση στη 10ετία του ’80) δίνει το μήνυμα.

Στο εσωτερικό πέρα από την ποιότητα, τα μαλακά πλαστικά, ο προσεγμένος σχεδιασμός, ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10.25 ιντσών και η οθόνη αφής 10.1 ιντσών, ενώ η πολύ καλή θέση οδήγησης καλύπτει κάθε σωματότυπο.

Όσο για τον συνοδηγό μπορεί να έχει άπλετους χώρους στη διάθεσή του, αλλά το μάτι θα είναι καρφωμένο στην ένδειξη Quattro, ενώ στη βάση την κονσόλας από τον διακόπτη “drive select” ο οδηγός επιλέγει το οδηγικό μενού.

Ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 530 λίτρα ενώ αντί ρεζέρβας υπάρχει κιτ επισκευής.

Πως είναι λοιπόν στο δρόμο το Q3 σε στυλ coupe.

Πατάει καλά, οι κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων φιλτράρονται πολύ ικανοποιητικά από τις αναρτήσεις παρά τους τροχούς των 18 ιντσών (ελαστικά 235/55) και το αμάξωμα δεν εμφανίζει σε καμία περίπτωση τα ενοχλητικά φαινόμενα πλεύσης.

Ο κινητήρας απλώνει καλά σε ταχύτητα, ειδικά στα εθνικά δίκτυα, αλλά θα θέλαμε ένα διαφορετικό γρανάζωμα των σχέσεων του κιβωτίου, ώστε το αυτοκίνητο να γίνει πιο άμεσο στο κάθε πάτημα του γκαζιού.

Επίσης το τιμόνι θα το θέλαμε πιο σφικτό σε αίσθηση καθώς παρά είναι ελαφρύ.

Γενικά οδηγός και επιβάτες αισθάνονται ιδιαίτερα ασφαλείς σε κάθε διαδρομή, ενώ εάν ο οδηγός βρεθεί σε διαδρομές με συνεχείς στροφές το σύστημα torque vectoring control φρενάρει τους εσωτερικούς τροχούς, ώστε το αυτοκίνητο να μην ανοίγει την προδιαγεγραμμένη τροχιά του.     

Σε ο,τι αφορά τις επιδόσεις η τελική ταχύτητα ανέχεται στα 233 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 είναι 6.5 δευτ., η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 12.4 λίτρα/100 χλμ. με 195 εκπομπές ρύπων στο πρωτόκολλο WLTP.

Ποιότητα, στυλ, ασφαλή οδική συμπεριφορά, τεχνολογία “Quattro” σε ένα premium πακέτο προσφέρει το Q3 Sportback 45 TFSI Quattro S Tronic, με τις τιμές αυτής της έκδοσης να ξεκινούν από τα 54.960 ευρώ με 412 ευρώ τα ετήσια τέλη.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.