Είστε εδώ

Τεχνολογία

Toyota: Ξέρει πότε πατάς το γκάζι κατά λάθος

του Σωτήριου Χάλλα

Η Toyota ανέπτυξε ένα σύστημα, το οποίο ονομάζεται Acceleration Suppression Function και σκοπός του είναι να μειώσει τα ατυχήματα που προκαλούνται όταν ο οδηγός πατήσει κατά λάθος το πεντάλ του γκαζιού.

Η νέα λειτουργία θα λανσαριστεί το καλοκαίρι στην Ιαπωνία, ως μέρος αναβάθμισης του πακέτου συστημάτων ασφαλείας Safety Sense, ενώ αργότερα θα αρχίσει να διατίθεται και σε άλλες αγορές. Αρχικά θα αποτελεί κομμάτι του προαιρετικού εξοπλισμού για καινούρια αυτοκίνητα, όμως σταδιακά η εταιρεία θα αρχίσει να το ενσωματώνει και σε ήδη υπάρχοντα μοντέλα.

Σκοπός του συστήματος είναι να αποτρέψει την επιτάχυνση του οχήματος αν εντοπίσει ότι το πεντάλ έχει πατηθεί κατά λάθος, ακόμα και αν δεν υπάρχουν εμπόδια μπροστά από το αυτοκίνητο. Με αυτόν τον τρόπο, οι άνθρωποι της εταιρείας θεωρούν ότι μπορούν να μειώσουν τους θανάτους που προκαλούνται σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο από ακούσια χρήση του πεντάλ του γκαζιού.

Η Toyota σχεδιάζει να μοιραστεί τις βασικές αρχές λειτουργίας του συστήματος και με άλλους κατασκευαστές. Σημαντικό βήμα στη σχετική έρευνα ήταν ότι οι Ιάπωνες κατάφεραν να απομονώσουν τις περιπτώσεις που το πάτημα του γκαζιού γίνεται ηθελημένα, από εκείνες που γίνεται από λάθος.

Έτσι, στη δεύτερη περίπτωση, αν και ο οδηγός θα πατάει το πεντάλ, το αυτοκίνητο δε θα επιταχύνει.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.