Είστε εδώ

Super Cars

Porsche Taycan: Ρεκόρ ηλεκτρικών χιλιομέτρων σε 24 ώρες

του Σωτήριου Χάλλα

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η αυτονομία τους, κάτι που δημιουργεί σε μεγάλη μερίδα όσων τα χρησιμοποιούν το άγχος αν η ενέργεια της μπαταρίας θα είναι επαρκής για να ολοκληρώσουν τις μετακινήσεις τους.

Αυτή η ανησυχία έχει συγκεκριμένη ονομασία, ονομάζεται range anxiety (άγχος αυτονομίας) και σύμφωνα με έρευνες υπάρχει στο 58% των καταναλωτών.

Έχοντας αυτά κατά νου, η Porsche διεξήγαγε ένα τεστ σκοπός του οποίου ήταν να δει πόση είναι η μέγιστη απόσταση που μπορεί να καλύψει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, η Taycan, η οποία θα παρουσιαστεί στις 4 Σεπτεμβρίου.

Η επίδοση που πέτυχε είναι αξιοσημείωτη αφού κατάφερε να καλύψει 3.424.8 χλμ. όμως οι συνθήκες ήταν κάτι παραπάνω από ευνοϊκές.

Αρχικά, η δοκιμή δεν έγινε σε δημόσιους δρόμους αλλά στο κέντρο δοκιμών της εταιρείας στο Ναρντό της Ιταλίας. Επιπλέον, η πίστα ήταν εξοπλισμένη με φορτιστές που λειτουργούν στα 800 Volts (η μέγιστη τάση στην οποία μπορεί να φορτίσει η Taycan) με αποτέλεσμα ο χρόνος για την κάθε φόρτιση να είναι όσο το δυνατόν μικρότερος.

Φυσικά στον πραγματικό κόσμο η πρόσβαση σε τόσο γρήγορους φορτιστές δε θα είναι ιδιαίτερα συνηθισμένη, αν και αυτό εξαρτάται από τον τόπο κατοικίας κάποιου, αφού η δυνατότητα φόρτισης στα 800 Volts θα υπάρχει στο δίκτυο Ionity.

Από την άλλη, η ταχύτητα κίνησης ήταν υψηλή αφού κυμάνθηκε μόνιμα ανάμεσα στα 195 και 214 χλμ./ώρα (τα ηλεκτρικά αρέσκονται στα αστικά περιβάλλοντα επειδή μπορούν να φορτίζουν κατά την πέδηση) και οι θερμοκρασίες ήταν πολύ υψηλές, φτάνοντας ακόμα και τους 41.6 βαθμούς Κελσίου (ένα ακόμα βασικό πρόβλημα των ηλεκτρικών είναι η επαρκής ψύξη σε παρατεταμένη και έντονη χρήση).

Να υπενθυμίσουμε ότι η ισχύς της Taycan, ανάλογα την έκδοση, θα κυμαίνεται από 326 μέχρι 600 ίππους, ενώ η αυτονομία της θα φτάνει τα 500 χλμ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.