Είστε εδώ

Super Cars

Porsche: Πώς κατέληξε σε φιάσκο η δημοπρασία της Type 64

του Σωτήριου Χάλλα

Στην εβδομάδα αυτοκινήτου που έγινε στο Μοντερέι της Καλιφόρνια είχε προγραμματιστεί να γίνει μία από τις ιστορικότερες δημοπρασίες από τον οίκο RM Sotheby’s, αφού επρόκειτο για την Porsche Type 64, όμως δεν έμελλε να πουληθεί.

Η Type 64 λογίζεται ως ένα από τα πιο πολύτιμα αυτοκίνητα στον πλανήτη αφού ήταν προσωπικό αυτοκίνητο τους ιδρυτή της γερμανικής μάρκας, Φέρντιναντ Πόρσε, αλλά και του γιου του, Φέρι Πόρσε, ενώ είναι και το πρώτο αυτοκίνητο που φέρει την ονομασία Porsche.

Έτσι, οι συμμετέχοντες στη δημοπρασία περίμεναν με αγωνία ενώ οι εκτιμήσεις για την τελική τιμή πώλησης έκαναν λόγο για περίπου 20 εκατομμύρια δολάρια. Παρ’ όλα αυτά, όταν η δημοπρασία ξεκίνησε, η τιμή βάσης ορίστηκε στα 30 εκατομμύρια δολάρια. Αν και είναι ασυνήθιστο η αρχ9ική τιμή να είναι μεγαλύτερη από τις εκτιμήσεις, η διαδικασία συνεχίστηκε κανονικά.

Μάλιστα, τα ποσά άρχισαν να ανεβαίνουν πολύ γρήγορα και δεν άργησε η στιγμή που υπήρξε προσφορά που έφτασε τα 70 εκατομμύρια δολάρια. Ακόμα και αν δεν υπήρχε κάποια αντιπρόταση και η δημοπρασία έκλεινε σε αυτό το ποσό, η Type 64 θα γινόταν το ακριβότερο αυτοκίνητο που πουλήθηκε ποτέ.

Ξαφνικά, όμως, οι οθόνες της αίθουσας άλλαξαν τον αριθμό που έδειχναν και τα 70 εκατομμύρια έγιναν 17. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλοί να διαμαρτυρηθούν έντονα και κάποιοι να αποχωρήσουν.

Σύμφωνα με μία εκπρόσωπο του οίκου δημοπρασιών έγιναν δύο λάθη. Το ένα ήταν όταν ξεκίνησε η διαδικασία ότι η οθόνη έγραφε 30 εκατομμύρια αντί για 13 που ήταν η τιμή εκκίνησης και το δεύτερο ότι οι υπεύθυνοι για να καταγράφουν τις προσφορές παράκουσαν. Έτσι έφτασαν να σημειώσουν προσφορά 70 εκατομμυρίων, ενώ στην πραγματικότητα επρόκειτο για 17 εκατομμύρια (στα Αγγλικά η προφορά των αριθμών 70 και 17 έχει πολύ μικρές διαφορές και είναι εύκολο κάποιος να καταλάβει λάθος).

Βέβαια, υπάρχει μια μερίδα των παρευρισκόμενων η οποία υποστηρίζει ότι το περιστατικό έγινε επίτηδες, προκειμένου να μη σχολιαστεί έντονα το γεγονός ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που είχε φέρει ο RM Sotheby’s στην εκδήλωση, δε βρήκαν αγοραστή.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.