Είστε εδώ

Super Cars

Lotus: Ανεβαίνει στο επίπεδο της Bugatti

του Σωτήριου Χάλλα

Τα τελευταία χρόνια η Lotus έχει χάσει λίγο από την αίγλη του παρελθόντος όμως φαίνεται ότι οι Βρετανοί ετοιμάζουν μια πολύ τολμηρή κίνηση που θα τους φέρει και πάλι στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό πάνθεον.

Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία ετοιμάζει ένα νέο μοντέλο το οποίο θα κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και θα αποδίδει πάνω από 1.000 ίππους. Με αυτόν τον τρόπο η μάρκα που ίδρυσε ο Κόλιν Τσάπμαν θα βρεθεί και πάλι να ανταγωνίζεται με εταιρείες που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος σε παγκόσμιο επίπεδο όπως οι Bigatti, Koenigsegg και Rimac.

Από τα μεγαλύτερα προβλήματα σε τέτοιες κατασκευές είναι οι μπαταρίες για τις οποίες η Lotus θα χρησιμοποιήσει νέες πιο ελαφριές και με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα προκειμένου το τελικό αποτέλεσμα να έχει όσο το δυνατόν μικρότερο βάρος. Άλλωστε, η ελαχιστοποίηση του βάρους είναι το βασικό δόγμα της εταιρείας.

Προς το παρόν η ανάπτυξη του μοντέλου θεωρείται μυστικό και οι μόνες πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει είναι η ισχύς που αναφέραμε παραπάνω και η πιθανή ονομασία η οποία είναι “Onega” ενώ μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι το μοντέλο θα είναι τετρακίνητο με έναν κινητήρα/τροχό προκειμένου να μπορεί να ελεγχθεί όλη αυτή η ισχύς.

Μία δημιουργία όπως αυτή αναμένεται να κοστίζει πάνω από 2.5 εκατομμύρια ευρώ οπότε θα ανεβάσει τη Lotus κατηγορία και σε αυτόν τον τομέα.

Η βρετανική μάρκα ανήκει στον κινεζικό όμιλο Geely στον οποία ανήκουν επίσης η Volvo, η Polestar, η Lynk & Co, η Proton και η London taxi EV η εταιρεία που κατασκευάζει τα λονδρέζικα ταξί.

Στην εικόνα βλέπουμε τη Lotus Exige Cup 430, το ταχύτερο μοντέλο στην γκάμα της εταιρείας αυτή τη στιγμή.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.