Είστε εδώ

Super Cars

Bugatti: Θα κυνηγήσει νέα ρεκόρ ταχύτητας;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Bugatti Veyron με τις διάφορες εκδόσεις της και τα ρεκόρ ταχύτητας που αυτές πέτυχαν, συνέβαλε ώστε η γαλλική μάρκα να συνδεθεί στο μυαλό του κοινού με το κυνήγι της ολοένα και μεγαλύτερης τελικής.

Έτσι, όταν κυκλοφόρησε η Chiron όλοι περίμεναν ότι λίγο καιρό μετά θα ακολουθούσε κάποια προσπάθεια για να σπάσει το προηγούμενο ρεκόρ όμως ο καιρός περνούσε και δεν υπήρχαν νεότερα επί του θέματος, μέχρι που οι άνθρωποι της εταιρείας ανακοίνωσαν ότι δε σκοπεύουν να μετρήσουν τη μέγιστη ταχύτητα του μοντέλου τους.

Παράλληλα, η Koenigsegg Agera RS έγινε το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο και σταδιακά πληθαίνουν οι εταιρείες που κυνηγάνε τα δύο επόμενα ρεκόρ τελικής ταχύτητας. Το ένα είναι τα 300 μίλια/ώρα (482.8 χλμ./ώρα) και το άλλο τα 500 χλμ./ώρα. Στην κούρσα αυτή ξεχωρίζουν οι Hennessey με το Venom F5, η Koenigsegg με τη νέα Jesko και η SSC North America με το Tuatara.

Αν και η Bugatti απουσιάζει από τη λίστα των εταιρειών που κυνηγάνε τα νέα ρεκόρ, ο Στέφαν Βίνκελμαν ρωτήθηκε σε συνέντευξη που έδωσε αν θα μπορούσαν οι Γάλλοι να “πιάσουν” τα 500 χλμ./ώρα με κάποια πιο ακραία έκδοση της Chiron ή αν είναι αρκετοί οι 1.500 ίπποι. Ο ισχυρός άνδρας της μάρκας απάντησε ότι το βασικό πρόβλημα δεν είναι η ισχύς του κινητήρα, αλλά το να βρεθεί κάποια εταιρεία που θα μπορεί να κατασκευάσει τα κατάλληλα ελαστικά ώστε να αντέξουν τις δυνάμεις που θα αναπτυχθούν.

Σε κάθε περίπτωση δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο λέγοντας ότι παραμένει μέσα στις πιθανές μελλοντικές ενέργειες της εταιρείας.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.