Είστε εδώ

Super Cars

Boxster Spyder και Cayman GT4: Αυτοματοποιούνται

του Σωτήριου Χάλλα

Οι Porsche 718 Cayman GT4 και 718 Boxster Spyder διατίθενται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όμως η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να το αλλάξει αυτό, δίνοντας τη δυνατότητα στους υποψήφιους αγοραστές και την επιλογή του αυτόματου.

Συγκεκριμένα, το κιβώτιο που θα τοποθετείται στα δύο sports cars είναι το διπλού συμπλέκτη που ονομάζεται PDK, όμως αυτό που δεν ξέρουμε είναι αν η διαθεσιμότητα θα ξεκινήσει μέσα στο 2020 ή από το 2021. Παρόμοια πορεία είχε ακολουθηθεί και στην προηγούμενη γενιά των δύο μοντέλων, όπου αρχικά έγιναν διαθέσιμες οι χειροκίνητες εκδόσεις και στη συνέχεια δόθηκε η επιλογή για αυτόματο κιβώτιο.

Όπως συμβαίνει συνήθως με τα μοντέλα των Γερμανών, η τοποθέτηση του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη θα κάνει ελαφρώς καλύτερες τις επιδόσεις, αν και ήδη βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο. Για τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 4.4 δευτερόλεπτα και στα δύο μοντέλα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 301 χλμ./ώρα για την Boxster Spyder και στα 304 χλμ./ώρα για την Cayman GT4.

Τα παραπάνω νούμερα είναι εφικτά χάρη στον ατμοσφαιρικό, επίπεδο, εξακύλινδρο κινητήρα των 4.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 414 ίππους και 420 Nm ροπής.

Το μόνο που απομένει να μάθουμε είναι πότε θα είναι διαθέσιμο το αυτόματο κιβώτιο και ποια θα είναι η επιβάρυνση στην τιμή.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.