Είστε εδώ

Super Cars

Aston Martin: Τι συμβαίνει με την παραγωγή της Rapide E;

του Σωτήριου Χάλλα

Το 2017 η Aston Martin έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία για ένα νέο μοντέλο, το οποίο ονομαζόταν Rapide E και θα ήταν το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο στην ιστορία της βρετανικής μάρκας.

Σύμφωνα με όσα είχαν γίνει γνωστά τότε, η Rapide E θα έμπαινε σε παραγωγή μέσα στο 2019, όμως πλέον βρισκόμαστε στο 2020 και ακόμα δεν έχει παραχθεί ούτε μία μονάδα, ενώ η τελευταία φορά που έγινε αναφορά στο μοντέλο ήταν τον Ιούνιο της περασμένης χρονιάς.

Σύμφωνα με μέσα του εξωτερικού αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Aston Martin αποφάσισε να μην προχωρήσει στην παραγωγή της Rapide E. Αντ’ αυτού, πλέον τη χρησιμοποιεί ως ένα ερευνητικό πρόγραμμα, το οποίο θα συμβάλλει ώστε να εξελιχτούν περαιτέρω οι τεχνολογίες της πάνω στην ηλεκτροκίνηση.

Μια τέτοια εξέλιξη είναι αρκετά απρόσμενη, αφού στην έκθεση αυτοκινήτου της Σανγκάης το 2019 είδαμε μία Rapide E η οποία ήταν ένα βήμα πριν την παραγωγή. Το μοντέλο είχε μπαταρία χωρητικότητας 65 kWh και χρησιμοποιούσε δύο κινητήρες με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 610 ίππους και τα 950 Nm ροπής.

Το 0-100 χλμ./ώρα απαιτούσε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 250 χλμ./ώρα, ενώ το φορτίο της μπαταρίας επαρκούσε για την κάλυψη 322 χλμ.

Η Aston Martin είχε πει ότι θα κατασκευάσει 155 μονάδες. Συνήθως οι εταιρείες που είναι στο επίπεδο της βρετανικής μάρκας, ξεκινάνε τις πωλήσεις των αυτοκινήτων τους πριν την έναρξη της παραγωγής, ειδικά όταν πρόκειται για μοντέλα που θα παραχθούν σε περιορισμένο αριθμό, οπότε υπάρχει η απορία αν υπήρξαν κλεισμένες παραγγελίες και τι πρόκειται να γίνει με αυτές.

Μία πιθανότητα είναι η Aston Martin να μην προχώρησε στην παραγωγή της Rapide E λόγω χαμηλής ζήτησης, όμως το επικρατέστερο σενάριο είναι ότι το έκανε για να μην καθυστερήσει τις παραγγελίες της DBX, του πρώτου SUV Μοντέλο στην ιστορία της, το οποίο από το Νοέμβριο του 2019 που παρουσιάστηκε έχει ήδη 1.800 παραγγελίες.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.