Είστε εδώ

Super Cars

Aston Martin: Νέα εντυπωσιακά στοιχεία για τη Rapide E

του Σωτήριου Χάλλα

Η Aston Martin έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έκδοση παραγωγής του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου που θα ονομάζεται Rapide E.

Η παραγωγή του βρετανικού ηλεκτρικού super sedan θα περιοριστεί στις 155 μονάδες και το χαρακτηριστικό του είναι ότι η μπαταρία των 65 kWh έχει τεχνολογία 800 Volts. Η τοποθέτηση της μπαταρίας έχει γίνει στο χώρο που στη συμβατική Rapide καταλαμβάνεται από τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και το ρεζερβουάρ καυσίμων.

Η Rapide E θα έχει δύο κινητήρες που θα κινούν τους πίσω τροχούς και θα αποδίδουν 610 ίππους και 950 Nm ροπής. Με την ισχύ αυτή ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα θα είναι μικρότερος από 4 δευτερόλεπτα ενώ η ενδιάμεση επιτάχυνση 80-110 χλμ./ώρα θα γίνεται σε 1.5 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, η αυτονομία θα φτάνει τα 322 χλμ. με τη μέτρηση να έχει γίνει με το νέο κύκλο, WLTP.

Η ανάπτυξη της Aston Martin Rapide E έχει γίνει σε συνεργασία με τη Williams Advanced Engineering ώστε να επιτευχθεί η επαρκής ψύξη των κινητήρων και της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι οι επιδόσεις θα έχουν επαναληψιμότητα και δε θα είναι εφικτές μόνο όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη. Παράλληλα, έχει γίνει πολλή δουλειά στον τομέα της εξοικονόμησης βάρους με την εφαρμογή λύσεων όπως χρήση ζαντών από ειδικό αλουμίνιο και τμήματα του αυτοκινήτου κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Η παραγωγή της Rapide E θα γίνεται στο νέο εργοστάσιο της εταιρείας στην Ουαλία στην περιοχή St. Athan με τα βιβλία παραγγελιών να έχουν ανοίξει ήδη. Οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται για το τέταρτο τρίμηνο του 2019.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.