
Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.
Ποια είναι αυτή; Να ενώσουμε γνώσεις και ιδέες ώστε να φτιάξουμε το «εμβόλιο» που θα εμποδίσει στον κορωνοϊό να θέσει σε ακόμα μεγαλύτερο κίνδυνο την καθημερινότητα μας.
Από 3 έως 6 Απριλίου λοιπόν θα πραγματοποιηθεί η αμιγώς διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο “Hack the Crisis”, στόχοι της οποίας είναι οι ακόλουθοι. Πρώτον να διερευνηθεί πως επιχειρήσεις και οργανισμοί που πιέζονται οικονομικά θα καταφέρουν να αναπτύξουν νέες πηγές εσόδων.
Δεύτερον να βρεθούν τρόποι ώστε η αλληλεγγύη και η επικοινωνία μεταξύ των κοινοτήτων να παραμείνουν ζωντανές. Τρίτον να αναζητηθούν μέσα για να ενισχυθούν οι επαγγελματίες υγείας ώστε να δώσουν όσο το δυνατόν καλύτερα προστατευμένοι τη μάχη εναντίον του ιού.
Η Volvo πρωτοστάτησε στη δημιουργία της συγκεκριμένης εκδήλωσης, μαζί με την κυβέρνηση και άλλους φορείς της Σουηδίας, ενώ θα συμμετέχουν πάνω από 200 μηχανικοί και σχεδιαστές λογισμικού της, οι οποίοι θα συνεργαστούν στενά με άλλους ειδικούς ανά τον κόσμο, ακαδημαϊκούς, στελέχη του δημοσίου τομέα και εταιρείες.
Περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής για τη διαδικτυακή πρωτοβουλία “Hack the Crisis” μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα https://volvoca.rs/3dNileE