Είστε εδώ

News

Volkswagen: Το κόστος του κορωνοϊού

του Σωτήριου Χάλλα

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Volkswagen,Χέρμπερτ Ντις, παραχώρησε συνέντευξη σε γερμανικό κανάλι στην οποία μεταξύ άλλων ανέφερε και τις χρηματικές απώλειες που έχει ο γερμανικός όμιλος, κάθε εβδομάδα που περνάει και δεν παράγει αυτοκίνητα.

Τα νούμερα ζαλίζουν καθώς ο Ντις είπε ότι το ποσό που χάνει το Volkswagen Group κάθε εβδομάδα φτάνει τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ.

Βασικός παράγοντας είναι ότι αυτή τη στιγμή ο όμιλος έχει σχεδόν μηδενικές πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, με εξαίρεση την Κίνα όπου η ζήτηση έχει αρχίσει να επανέρχεται μερικώς.

Η άποψή του είναι ότι ο μερικός περιορισμός στις μετακινήσεις που έχει επιβληθεί σε αρκετές χώρες της Ευρώπης, δεν είναι επαρκής και θα έπρεπε να ληφθούν πιο σκληρά μέτρα, όπως στην Κίνα, ώστε να τελειώσει το ζήτημα του κορωνοϊού όσο το δυνατόν νωρίτερα. Όπως λέει, αν η επιστροφή στην παραγωγή και τις πωλήσεις ξεκινήσει γρήγορα, ίσως ο όμιλος δε χρειαστεί να προβεί σε απολύσεις, ενώ αν ξεκινήσει πιο καθυστερημένα, είναι αναπόφευκτο κάποιοι εργαζόμενοι να χάσουν τη δουλειά τους.

Συνολικά ο όμιλος απασχολεί 671.000 ανθρώπους σε 124 εργοστάσια σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων τα 72 στην Ευρώπη και τα 28 από αυτά, στη Γερμανία.

Στο portfolio του ομίλου ανήκουν οι Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Skoda και Porsche, η Ducati που κατασκευάζει μοτοσυκλέτες και οι MAN και Scania που κατασκευάζουν φορτηγά και τράκτορες.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.