Είστε εδώ

News

Volkswagen: Αλλάζει χέρια η κορυφή

Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls στην _menu_load_objects() (γραμμή 579 του /home/motori/public_html/archive/includes/menu.inc).
του Σωτήριου Χάλλα

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Αυτό πρόκειται να αλλάξει από την 1η Ιουλίου, ημέρα κατά την οποία η διοίκηση της Volkswagen ως εταιρεία θα περάσει σε άλλα χέρια, εκείνα του  Ραλφ Μπράνστατερ. Μέχρι πρότινος ο Μπράνστατερ ήταν επικεφαλής δραστηριοτήτων, όμως τώρα το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας αποφάσισε να προχωρήσει στην προαγωγή του σε διευθύνοντα σύμβουλο.

Με αυτή την κίνηση, το διοικητικό συμβούλιο επιτρέπει στον Χέρμπερτ Ντις να εστιάσει στη διαχείριση ολόκληρου του ομίλου, του οποίου παραμένει επικεφαλής, καθώς πλέον η προσοχή του δε θα αποσπάται.

Ο Μπράνστατερ βρίσκεται στη Volkswagen από το 1993. Το 1998 ανέλαβε για πρώτη φορά μια θέση ευθύνης, όταν έγινε υπεύθυνος για την προμήθεια μετάλλων που προορίζονταν για την κατασκευή σασί και κιβωτίων ταχυτήτων. Το 2005 μεταφέρθηκε στη SEAT ώστε να τεθεί υπεύθυνος προμηθειών για την ισπανική μάρκα. Όσον αφορά τη θέση του ως επικεφαλής δραστηριοτήτων της Volkswagen, έχει αυτόν το ρόλο από το 2018.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.