Είστε εδώ

News

Porsche: Ο ρόλος της ομάδας διαχείρισης κρίσεων

του Γιώργου Ψαρρά

Η χάραξη πορείας σε περιόδους μεγάλων κρίσεων, όπως αυτή που βιώνουμε με την πανδημία του κορωνοϊού, απαιτεί ψυχραιμία, μεθοδικότητα και γνώσεις.

Για το λόγο αυτό λοιπόν η Porsche διαθέτει δική της ομάδα διαχείρισης κρίσεων, η οποία τις τελευταίες εβδομάδες διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη λήψη σημαντικών αποφάσεων.

Υπενθυμίζουμε ότι η γερμανική εταιρεία των supercars έχει ανακοινώσει αναστολή της παραγωγής της από 24 Μαρτίου, έχει λάβει μέτρα για την προστασία των εργαζομένων της, αλλά και της κοινωνίας μέσα από χορηγίες και παραχωρήσεις οχηµάτων.

Κάθε πρωί στις 08:00 π.μ. ο επικεφαλής εταιρικής ασφάλειας, Φλόριαν Χάκι, και ο επικεφαλής διαχείρισης της υγείας, Δρ. Ντάνιελ Μάους, ενημερώνουν το Εκτελεστικό Συμβούλιο της Porsche για τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τον κορωνοϊό.

Παράλληλα ηγούνται μιας διεπιστημονικής ομάδας εμπειρογνωμόνων, η οποία από τον περασμένο Ιανουάριο έχει συνεδριάσει αρκετές φορές για να εκτιμήσει την κατάσταση. Στην εν λόγω ομάδα υπάρχουν εκπρόσωποι του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού, του συμβουλίου των εργαζομένων, των εταιρικών επικοινωνιών, της παραγωγής, της ανάπτυξης και των οικονομικών.

Πάνω από εκατό αποφάσεις έχουν παρθεί το τελευταίο διάστημα σχετικές με την έγκαιρη ανάκληση των υπαλλήλων από αποστολές στο εξωτερικό, με ύποπτα ή επιβεβαιωμένα κρούσματα κορωνοϊού στον εργασιακό χώρο, την εφαρμογή μέτρων υγιεινής, αποστάσεων ασφαλείας και οργάνωσης των συσκέψεων.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι οι υπάλληλοι της Porsche μπορούν να επικοινωνούν όλο το 24ωρο μέσω μιας κεντρικής ηλεκτρονικής διεύθυνσης και μιας τηλεφωνικής γραμμής, για απορίες τους σχετικά με τον κορωνοϊό.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.