Είστε εδώ

News

Επιβατικό κοινό και προστασία

Τα μέτρα πρόληψης του κορωνοϊού στα ΜΜΜ και η αναπροσαρμογή των δρομολογίων, ώστε να πραγματοποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες, βρέθηκαν στο επίκεντρο τηλεδιάσκεψης που είχε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, με τις διοικήσεις εποπτευόμενων φορέων.

Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν:

       ο υφυπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης και ο γενικός γραμματέας Μεταφορών,. Νίκος Σταθόπουλος,

       ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ, Γιάννης Γκόλιας, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Νίκος Αθανασόπουλος,

       ο πρόεδρος της ΟΣΥ, Βασίλης Ξυπολυτάς, ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ, Στέφανος Αγιάσογλου,

       ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ, κ. Χαράλαμπος Δαμάσκος, ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, κ Νίκος Χαιρέτας

 

Η συζήτηση επικεντρώθηκε σε 4 άξονες:

1.     Επιβατική κίνηση: Η πτώση αγγίζει το 90%. Ενδεικτικά αναφέρθηκε πως από περίπου 900.000 ημερήσιες επικυρώσεις πριν την πανδημία, σήμερα πραγματοποιούνται κάτω από 100.000, σε όλα τα μέσα.

2.     Απολυμάνσεις συρμών και οχημάτων: Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημερώθηκε για την εξέλιξη των απολυμάνσεων, για τις οποίες είχε δώσει σαφείς οδηγίες ώστε να εντατικοποιηθούν. Οι απολυμάνσεις πραγματοποιούνται πλέον με ακόμα μεγαλύτερη συχνότητα. Συνεχίζονται και οι νεφώσεις. Σε κάποιες περιπτώσεις, όπως στο κέντρο ελέγχου λειτουργίας του μετρό και του τραμ,  γίνονται απολυμάνσεις ανά δίωρο. Έχουν δοθεί γάντια και μάσκες σε όλο το προσωπικό όλων των οργανισμών.

3.     Σχετικά με τις χρονοαποστάσεις στο μετρό και τη συχνότητα κίνησης στα λεωφορεία: Ο κ. Καραμανλής έδωσε οδηγίες να πραγματοποιούνται αναλόγως με τις ανάγκες. Σε ό,τι αφορά στα δρομολόγια των αστικών, έχει ήδη υπάρξει ενίσχυση με 70 επιπλέον λεωφορεία τις πρωινές ώρες (6 πμ-10 πμ) και με 45 επιπλέον λεωφορεία το απόγευμα (3 μμ- 6 μμ). Τις ώρες αιχμής έχουν μειωθεί οι χρονοαποστάσεις και στο μετρό. Ειδικότερα, ζητήθηκε από τις διοικήσεις να επικοινωνήσουν με τα νοσοκομεία αναφοράς, ώστε εάν χρειαστεί να υπάρξει αναπροσαρμογή των δρομολόγιων για να καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες ιδίως του υγειονομικού/νοσηλευτικού προσωπικού.

4.     Πλάνο της επόμενης ημέρας: Ο κ. Καραμανλής έδωσε τις κατευθύνσεις και ζήτησε από τους τρεις οργανισμούς να καταρτίσουν επιχειρησιακό σχέδιο επανεκκίνησης μετά την κρίση του κορωνοϊού.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.