Είστε εδώ

New Models

Porsche Cayenne: Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου μοντέλου

του Motori Reporter

Η 3η γενιά του SUV μοντέλου της Porsche είναι γεγονός. Έχοντας σημειώσει περισσότερες από 760.000 συνολικά πωλήσεις, η νέα Cayenne, σύμφωνα με την φίρμα από το Τσουφενχάουζεν, διαθέτει τα χαρακτηριστικά που αρμόζουν σε κάθε μοντέλο της.

Σχεδιαστικά, η νέα Cayenne διαθέτει νέα στοιχεία, χωρίς όμως να απομονώσει το παρελθόν της. Κύρια γνωρίσματά της, τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και ο νέος εμπρός προφυλακτήρας με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα.  

Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις, η νέα Porsche Cayenne έχει μεγαλώσει σε μήκος, φτάνοντας πλέον τα 4,92 μέτρα, όπως και στο πλάτος, το οποίο είναι 1,98 μέτρα. Παρόλη όμως την αύξηση του μήκους, το μεταξόνιο παρέμεινε αμετάβλητο στα 2,895 μέτρα.

Οι παραπάνω αλλαγές έχουν φέρει καλύτερη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 770 λίτρα.

Ο οδηγός της Cayenne έχει στην διάθεσή του δύο οθόνες full HD 7 ιντσών, που βρίσκονται στον πίνακα οργάνων, όπως και μία οθόνη αφής 12,3 ιντσών, που περιλαμβάνει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Porsche Connect Plus.

Η αλουμινένια πλατφόρμα MLB στην οποία βασίζεται η Cayenne, δίνει χαμηλότερο βάρος κατά 65 κιλά, αλλά και αυξημένη ακαμψία σύμφων με την εταιρία.

Νέα είναι και η γκάμα των κινητήρων. Αρχικά η Cayenne θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με την πρώτη να φοράει τον V6 turbo κινητήρα των 3,0 λίτρων, απόδοσης 340 ίππων και 45,9 χλγμ ροπής, ενώ η έκδοση S διαθέτει κάτω από το καπό τον twin-turbo V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων με ισχύ 440 ίππους και 56,1 χλγμ ροπής.

Και οι δύο συνδυάζονται με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ενώ βελτιωμένες παρουσιάζονται και οι επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτ. για την βασική έκδοση και 5,2 δευτ. για την “S”).

Με το πακέτο Sport Chrono οι χρόνοι πέφτουν στα 5,9 και 4,9 δευτ. αντίστοιχα.

Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης της νέας Porsche Cayenne διαθέτει πέντε οδηγικά προφίλ, ανάλογα το οδόστρωμα στο οποίο κινείται: On-Road, Mud, Gravel, Sand και Rocks.

Φυσικά και δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα γνωστά από τα υπόλοιπα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, όπως το Active Suspension Management με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, το Sport Chrono Package, το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) που περιορίζει την κλίση στις στροφές μέσω ενεργών αντιστρεπτικών, καθώς και σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης.

Πρώτη επίσημη εμφάνιση στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτεμβριο. 

Δείτε το παρακάτω βίντεο:

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.