
H αναμονή για το νέο Jeep Gladiator έλαβε τέλος, καθώς το ντεμπούτο του έγινε με κάθε επισημότητα στο Σαλόνι του Λος Άντζελες.
Έτσι η Jeep απέκτησε πλέον το pickup που απουσίαζε από τη γκάμα της. Σύμφωνα πάντα με τη Jeep το νέο Gladiator είναι το πιο ικανό μεσαίου μεγέθους pickup, ενώ στην κατηγόρια του έχει την καλύτερη ικανότητα ρυμούλκησης (3.470 κιλά) και το μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο (725 κιλά).
Όπως είναι εμφανές το νέο Gladiator θυμίζει αρκετά το Wrangler ειδικά στο μπροστινό του τμήμα, ενώ διαθέτει πάνελ θυρών, πλαίσιο παρμπρίζ, πόρτα καρότσας, καπό και φτερά από αλουμίνιο. Το μήκος της καρότσας του είναι 152,4 εκατοστά, ενώ είναι κατασκευασμένη από χάλυβα.
Φυσικά είναι τετρακίνητο, διαθέτοντας δυο συστήματα κίνησης, τα Sport και Overland, ενώ πιο ικανή είναι η έκδοση Rubicon. Οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας είναι 43,6 μοίρες, 26 μοίρες και 20,3 μοίρες αντίστοιχα, ενώ η απόσταση του από το έδαφος είναι 282 χλστ. Σημειώστε ότι μπορεί να βουτήξει σε νερό βάθους έως 726 χλστ.
Ζωή στο νέο Gladiator δίνει ένας V6 βενζινοκινητήρας Pentastar 3.6 λίτρων, απόδοσης 285 ίππων και 352 Nm ροπής, ο οποίος συνοδεύεται από μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο ή από αυτόματο 8 σχέσεων. Στη γκάμα του θα προστεθεί το 2020 ένας V6 υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας 3.0 λίτρων με ισχύ 260 ίππων και 599 Nm ροπής, έχοντας ως ταίρι αποκλειστικά ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η παραγωγή του νέου Gladiator θα ξεκινήσει το πρώτο εξάμηνο του 2019 στο εργοστάσιο της Jeep που βρίσκεται στο Τολέδο του Οχάιο, εκεί όπου κατασκευάζεται και το Wrangler JL, ενώ στις Η.Π.Α θα λανσαριστεί το δεύτερο τρίμηνο του 2019.