Είστε εδώ

New Models

Mercedes S-Class: Πλήρης αποκάλυψη στο Instagram

του Σωτήριου Χάλλα

Τους τελευταίους μήνες υπήρξαν κάποιες φορές που η νέα γενιά της S-Class εντοπίστηκε να κάνει δοκιμές στο δρόμο, όμως τώρα είναι η πρώτη που το μοντέλο της Mercedes εντοπίζεται έχοντας πρακτικά μηδενικό καμουφλάζ.

Οι εικόνες ανέβηκαν στο Instagram από το προφίλ Cochespias και δείχνουν ότι το εξωτερικό της W223 όπως θα είναι ο κωδικός της νέας γενιάς, έχει κοινά στοιχεία με εκείνη που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στους δρόμους, όμως στο εσωτερικό η εικόνα είναι πολύ διαφορετική.

Συγκεκριμένα, η εξωτερική εμφάνιση παραπέμπει έντονα στη CLS, όμως όλα τα επιμέρους στοιχεία είναι μεγαλύτερα. Σε αυτό το πλαίσιο, τα πίσω φωτιστικά σώματα μοιάζουν σε σημαντικό βαθμό, όμως στην S-Class συνδέονται με μία μεταλλική επένδυση. Στο μπροστινό τμήμα η γρίλια έχει νέο σχέδιο και μεγαλύτερο μέγεθος σε σχέση με το τρέχον μοντέλο, ενώ τα φώτα έχουν σχεδιαστεί εκ νέου, ώστε να ακολουθούν τα νέα πρότυπα της γερμανικής μάρκας.

Εκεί που υπάρχει σημαντική διαφοροποίηση είναι στο εσωτερικό, το οποίο έχει αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο Vision EQS που είχε παρουσιάσει η μάρκα περίπου ένα χρόνο νωρίτερα, χωρίς όμως να είναι τόσο φουτουριστικό το αποτέλεσμα. Στοιχείο στο οποίο σταματάει το μάτι, είναι ότι για την περίσταση η Mercedes επέλεξε να μην τοποθετήσει την οθόνη που αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων και εκείνη του infotainment σε κοινό πλαίσιο, αλλά η δεύτερη έχει πλέον κάθετο προσανατολισμό και βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, αλλά σε πιο χαμηλή και περισσότερο κεκλιμένη θέση.

Στο εσωτερικό παρατηρούμε, επίσης, ότι για το τιμόνι θα χρησιμοποιηθεί παρόμοια σχεδίαση με εκείνο της E-Class, ενώ από το Vision EQS προέρχεται η έμπνευση για την κάθετη διάταξη που έχουν οι αεραγωγοί στα άκρα του ταμπλό.

Κοιτάζοντας τις πίσω θέσεις βλέπουμε ότι υπάρχουν ακόμα δύο οθόνες, τοποθετημένες στο πίσω μέρος των προσκέφαλων, ενώ ξέρουμε ότι υπάρχει και μία πέμπτη, μικρή οθόνη η οποία βρίσκεται στους αεραγωγούς των πίσω επιβατών και μέσω αυτής ρυθμίζουν τη θερμοκρασία που επιθυμούν ανεξάρτητα από εκείνους στις μπροστά θέσεις.

Τέλος, είναι πιθανό να υπάρχει και έκτη οθόνη κρυμμένη στο υποβραχιόνιο που χωρίζει τις πίσω θέσεις, η οποία θα είναι υπεύθυνη για το χειρισμό χαρακτηριστικών όπως οι πολλαπλές ρυθμίσεις των καθισμάτων, το πόσο σκούρα θα είναι τα τζάμια και άλλα “καλούδια” που συναντάμε σε αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.