Είστε εδώ

MotoGP

Ντάνι Πεντρόσα: Τι φταίει και δεν πάει καλά Ισπανός;

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Ντάνι Πεντρόσα διανύει μία από τις χειρότερες περιόδους της αγωνιστικής καριέρας του αφού τα αποτελέσματά του στο πρωτάθλημα του 2018 είναι πάρα πολύ φτωχά.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το καλύτερό του αποτέλεσμα φέτος είναι η πέμπτη θέση στους αγώνες της Γαλλίας και της Βαρκελώνης. Η τελευταία φορά που ο Ισπανός αναβάτης της Honda ανέβηκε στο βάθρο ήταν στον τελευταίο αγώνα του 2017 στη Βαλένθια τον οποίο είχε κερδίσει.

Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν να ανακοινώσει την απόσυρσή του από την ενεργό δράση μετά το τελος του φετινού πρωταθλήματος.

Όταν ερωτήθηκε σχετικά με το λόγο αυτής της απότομης πτώσης στην απόδοσή του ο Ισπανός απάντησε ότι δεν έχει κάποια ξεκάθαρη εξήγηση καθώς ο ίδιος νιώθει πως κάνει ό,τι περισσότερο μπορεί και έφερε ως παράδειγμα τις δοκιμές στην πίστα του Brno. Ενώ στον αγώνα τερμάτισε μόλις όγδοος, στις δοκιμές που έγιναν αμέσως μετά ήταν 2 δευτερόλεπτα ταχύτερος.

Αυτό το οποίο είπε είναι ότι μια πιθανή εξήγηση είναι πως τον τελευταίο καιρό οι σκέψεις του δεν περιστρέφονται αποκλειστικά γύρω από τις μοτοσυκλέτες και ένας ακόμα λόγος που αποχωρεί είναι ότι θέλει πάντα να είναι αφοσιωμένος 100% σε ό,τι κάνει.

Μετά την ανακοίνωση για την αποχώρησή του στο τέλος του 2018 τόσο η Honda όσο και η KTM του έκαναν πρόταση να παραμείνει ως δοκιμαστής μιας και οι ομάδες του MotoGP αντιμετωπίζουν έλλειψη όσον αφορά τους καλούς δοκιμαστές και η συμβολή του Πεντρόσα θα ήταν πολύτιμη ωστόσο ο Ισπανός δεν έχει αποφασίσει ακόμα τι θα κάνει.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.