Είστε εδώ

MotoGP

Honda: Ο Πεντρόσα αποχωρεί από το MotoGP!

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά την ανακοίνωση της Honda ότι στη θέση του Πεντρόσα θα πάει ο Χόρχε Λορένθο από το 2019 υπήρχε έντονα η απορία σχετικά με το ποιο θα είναι το μέλλον του 33χρονου Ισπανού αναβάτη.

Πριν λίγες μέρεςε ο Πεντρόσα είχε βγάλει ανακοίνωση με την οποία έλεγε ότι είχε πάρει την τελική του απόφαση και ότι θα την ανακοίνωνε στο πλαίσιο του Γερμανικού Γκραν Πρι που θα γίνει στο Sachsenring.

Μία φήμη που ακουγόταν έντονα ήταν ότι θα αποτελούσε τον έναν από τους δύο αναβάτες της ομάδας που θα χορηγεί η Petronas από την επόμενη χρονιά όμως αυτό δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ.

Ο Ισπανός της Honda όντως ανακοίνωσε την απόφασή του πριν το γερμανικό Γκραν Πρι και είπε ότι δε σκοπεύει να πάει σε κάποια άλλη ομάδα αλλά προτιμά να αποχωρήσει εντελώς από το MotoGP.

Με αυτή του την κίνηση ο Πεντρόσα θα γίνει ένας από τους ελάχιστους αναβάτες που έτρεξαν τόσα χρόνια με την ίδια ομάδα μιας και έκανε το ντεμπούτο του με τη Honda το 2006 και έκτοτε δεν άλλαξε ποτέ ομάδα. Έχει όμως και κάποια αρνητικά ρεκόρ αφού έχει πετύχει 31 και 112 βάθρα αλλά δεν έχει κατακτήσει καμία φορά τον τίτλο του πρωταθλητή.

Αντίθετα έχει βρεθεί τρεις φορές στη δεύτερη θέση, η πρώτη ήταν το 2007 που τον τίτλο κατέκτησε ο Κέισι Στόουνερ και η δεύτερη και η τρίτη το 200 και το 2012 όταν τον τίτλο κατέκτησε ο Λορένθο. Τέλος, κοντά στον τίτλο βρέθηκε και το 2013 μέχρι που ένας τραυματισμός του ανέκοψε την πορεία με το πρωτάθλημα εκείνης της χρονιάς να καταλήγει στον Μαρκέθ.

Σημαντικό ρόλο στην απόφασή του έπαιξε και το γεγονός ότι φέτος είναι η χειρότερη χρονιά του κάτι που οφείλεται όπως είπε ο ίδιος στο ότι πλέον δε ζει τους αγώνες με το ίδιο πάθος που έκανε παλιότερα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.