Είστε εδώ

MotoGP

Γραν Πρι Αυστρίας - Κατατακτήριες: Μεγάλη μάχη Μάρκεθ εναντίον Ducati

του Σωτήριου Χάλλα

Στο Q1 ανάμεσα στους 13 αναβάτες που συμμετείχαν οι πιο ισχυροί υποψήφιοι για την πρόκριση στο Q2 ήταν ο Ρόσι (Yamaha), ο Αλέιξ Εσπαργκάρο (Aprilia) και ο Ρινς (Suzuki) όμως στο τέλος αυτοί που κατάφεραν να περάσουν ήταν οι Μπαουτίστα (Angel Nieto) και Ρινς.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ένα πρόβλημα που αντιμετώπισαν αρκετοί αναβάτες ήταν οι έντονες αναπηδήσεις στον πίσω τροχό. Αυτός ήταν και ο λόγος που ο Ρόσι άλλαξε ελαστικό και βγήκε για να δοκιμάσει ξανά ώστε να καταφέρει να βελτιώσει το χρόνο του.

Πολύ δυνατός εμφανίστηκε και ο Σμιθ (KTM) ο οποίος τελικά κατάφερε να ανέβει μέχρι την τρίτη θέση χάνοντας για λίγο την πρόκριση. Ο Ρόσι τελικά έμεινε τέταρτος στις χειρότερες κατατακτήριες των δύο τελευταίων ετών επιβεβαιώνοντας τις δηλώσεις που είχε κάνει ότι το Red Bull Ring είναι η πίστα που ταιριάζει λιγότερο από όλες στη μοτοσυκλέτα της Yamaha.

Στο Q2 αναμενόταν μεγάλη μάχη μεταξύ των Ducati και του Μαρκέθ (Honda) αφού από την ιταλική ομάδα είχαν πει ότι η συγκεκριμένη πίστα τους ταιριάζει, κάτι που φάνηκε και από τα ελεύθερα δοκιμαστικά. Στις πρώτες προσπάθειες αυτό επιβεβαιωνόταν όμως εκτός από τους τρεις αναβάτες στη μάχη της κορυφής είχαν μπει και οι Πετρούτσι (Pramac Ducati) και Ρινς.

Ο Ντοβιτσιόζο (Ducati) στο μέσο της διαδικασίας έκανε κάτι εκπληκτικό. Κατάφερε ενώ βρισκόταν μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Μαρκέθ να μειώσει τη διαφορά σε μόλις 29 χιλιοστά όμως στην πορεία ο Ισπανός της Honda μπήκε στα pits και άλλαξε ελαστικό, κάτι που του έδωσε τη δυνατότητα να μειώσει περαιτέρω το χρόνο του και να περάσει τον Λορένθο (Ducati) ο οποίος εν τω μεταξύ είχε περάσει πρώτος με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις στα 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Στα 4.5 λεπτά πριν το τέλος ο Λορένθο μπήκε και πάλι στα pits προκειμένου να βάλει καινούριο ελαστικό ελπίζοντας ότι αυτό θα του δώσει τη δυνατότητα να ανέβει στην πρώτη θέση. Τελικά ο Ισπανός της Ducati βελτίωσε το χρόνο του όμως δεν κατάφερε να κάνει κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση. Αντίθετα, αυτός που βρέθηκε πιο κοντά στον Μαρκέθ ήταν ο Ντοβιτσιόζο ο οποίος έκανε μόλις 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργό χρόνο.

Τελικά την πρωτιά κράτησε μέχρι και το τέλος ο Μαρκέθ με τον Ντοβιτσιόζο και τον Λορένθο να ξεκινάνε δίπλα του. Στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθούν την Κυριακή οι Πετρούτσι, Κράτσλοου (LCR Honda) και Ζαρκό (Yamaha Tech 3) ενώ Ραμπάτ (Reale Avintia Racing), Ιανόνε (Suzuki), Πεντρόσα (Honda) και Ρινς συμπλήρωσαν τη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.