Η πορεία της Mercedes στο Γκραν Πρι της Αυστρίας έδειξε με τον καλύτερο τρόπο πόσο ανατρεπτική μπορεί να είναι η Formula 1 και πώς ένα στιγμιαίο λάθος μπορεί να έχει πολύ μεγάλο κόστος.
Αναφερόμαστε στην απόφαση της Mercedes να μη φωνάξει τον Χάμιλτον για αλλαγή ελαστικών όταν επιβλήθηκε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας κάτι που του στέρησε τη δυνατότητα να παλέψει για κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση, άσχετα αν τελικά 7 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας εγκατέλειψε.
Ο επί κεφαλής της ομάδας, Τότο Βολφ είπε ότι το λάθος τους ήταν ότι ανέλυσαν τα πιθανά ενδεχόμενα περισσότερο από όσο θα έπρεπε τη στιγμή που ο διαθέσιμος χρόνος τους ήταν μόλις μισός γύρος. Αντίθετα, θα έπρεπε να έχουν ακολουθήσει την ενστικτώδη αντίδραση η οποία λέει πως όταν υπάρχει αυτοκίνητο ασφαλείας ή εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στο 80% των περιπτώσεων πρέπει να μπεις για αλλαγή ελαστικών.
Η σκέψη που τους οδήγησε να μην καλέσουν τον Χάμιλτον στα pits ήταν ότι οι Ferrari και Red Bull δε θα καλούσαν και τους δύο οδηγούς τους για αλλαγή ελαστικών αλλά θα επέλεγαν η κάθε μία από έναν οπότε όταν, τόσο η Scuderia όσο και οι “ταύροι”, έκαναν διπλό pit stop οι Γερμανοί “πιάστηκαν στον ύπνο”, έχασαν σε μια στιγμή τη νίκη μέσα από τα χέρια τους και έκαναν το υπόλοιπο απόγευμά τους στα βουνά της Στυρίας, δύσκολο.