Είστε εδώ

F1

Τότο Βολφ: Η απόφαση που κατέστρεψε τον αγώνα του Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Η πορεία της Mercedes στο Γκραν Πρι της Αυστρίας έδειξε με τον καλύτερο τρόπο πόσο ανατρεπτική μπορεί να είναι η Formula 1 και πώς ένα στιγμιαίο λάθος μπορεί να έχει πολύ μεγάλο κόστος.

Αναφερόμαστε στην απόφαση της Mercedes να μη φωνάξει τον Χάμιλτον για αλλαγή ελαστικών όταν επιβλήθηκε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας κάτι που του στέρησε τη δυνατότητα να παλέψει για κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση, άσχετα αν τελικά 7 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας εγκατέλειψε.

Ο επί κεφαλής της ομάδας, Τότο Βολφ είπε ότι το λάθος τους ήταν ότι ανέλυσαν τα πιθανά ενδεχόμενα περισσότερο από όσο θα έπρεπε τη στιγμή που ο διαθέσιμος χρόνος τους ήταν μόλις μισός γύρος. Αντίθετα, θα έπρεπε να έχουν ακολουθήσει την ενστικτώδη αντίδραση η οποία λέει πως όταν υπάρχει αυτοκίνητο ασφαλείας ή εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στο 80% των περιπτώσεων πρέπει να μπεις για αλλαγή ελαστικών.

Η σκέψη που τους οδήγησε να μην καλέσουν τον Χάμιλτον στα pits ήταν ότι οι Ferrari και Red Bull δε θα καλούσαν και τους δύο οδηγούς τους για αλλαγή ελαστικών αλλά θα επέλεγαν η κάθε μία από έναν οπότε όταν, τόσο η Scuderia όσο και οι “ταύροι”, έκαναν διπλό pit stop οι Γερμανοί “πιάστηκαν στον ύπνο”, έχασαν σε μια στιγμή τη νίκη μέσα από τα χέρια τους και έκαναν το υπόλοιπο απόγευμά τους στα βουνά της Στυρίας, δύσκολο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.