Είστε εδώ

F1

Τότο Βολφ: Είναι ο επόμενος πρόεδρος της Formula 1;

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Τότο Βολφ έχει καταφέρει να είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους τεχνικούς διευθυντές στην ιστορία της Formula 1 καθώς η ομάδα που διοικεί, η Mercedes, από το 2014 κυριαρχεί σχεδόν καθολικά έχοντας κατακτήσει πέντε συνεχόμενες φορές και τα δύο Πρωταθλήματα, οδηγών και κατασκευαστών.

Αυτό έχει ανεβάσει πολύ τις “μετοχές” του ως διοικητικό στέλεχος και έχει δημιουργήσει φήμες σχετικά με την ανάληψη της θέσης του διευθύνοντος συμβούλου και προέδρου της Liberty Media, της εταιρείας στην οποία ανήκει η Formula 1.

Στοιχεία που κάνουν αυτό το σενάριο πιθανό είναι ότι το συμβόλαιο του Βολφ τελειώνει το 2020 ενώ την ίδια χρονιά τελειώνει και το συμβόλαιο του Τσέις Κάρεϊ, του ανθρώπου που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο τιμόνι της Liberty Media.

Επιπλέον, την επόμενη χρονιά θα έχουμε αλλαγή ηγεσίας και στην Daimler, μητρική εταιρεία της Mercedes, με τον Όλα Καλένιους να αντικαθιστά τον μέχρι τώρα επικεφαλής, Ντίτερ Τσέτσε. Το θέμα είναι ότι οι Βολφ και Καλένιους δεν έχουν πολύ καλή σχέση μεταξύ τους οπότε, σε συνδυασμό με τα προηγούμενα, δεν αποκλείεται να δούμε τον Αυστριακό να αποχωρεί από τα “Ασημί Βέλη”.

Τέλος, ένα θέμα που θα απασχολήσει σε ενδεχόμενο φυγής είναι το ποσοστό που του ανήκει στην ομάδα το οποίο φτάνει το 30% (10% έχει ο Νίκι Λάουντα και το υπόλοιπο 60% ανήκει στην Daimler).Κατά πάσα πιθανότητα το ποσοστό αυτό θα μεταβιβαστεί στην Daimler σε κάποια προσυμφωνημένη τιμή αφού θα ήταν σκάνδαλο ο διευθύνων σύμβουλος της Formula 1 να έχει μερίδιο σε κάποια ομάδα.

Όταν ρωτήθηκε σχετικά στο Μπακού, ο Βολφ είπε ότι αυτή τη στιγμή εξετάζει τις επιλογές που έχει για το μέλλον του, αποφεύγοντας να δώσει περαιτέρω πληροφορίες.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.