Είστε εδώ

F1

Ντάνιελ Ρικιάρντο: Πιθανά ατυχήματα στην Αυστρία

του Σωτήριου Χάλλα

Όλα δείχνουν ότι το πρωτάθλημα της Formula 1 θα ξεκινήσει το τριήμερο 3 - 5 Ιουλίου με το Γκραν Πρι της Αυστρίας, για το οποίο υπάρχουν πολλές αλλαγές σε οργανωτικό επίπεδο, ενώ ο Ντάνιελ Ρικιάρντο αναδεικνύει μία πτυχή που αρκετοί ίσως να μην είχαμε σκεφτεί, την πιθανότητα περισσότερων ατυχημάτων λόγω της μακράς περιόδου αδράνειας των οδηγών.

Οι πιλότοι της Formula 1 έχουν μάθει από μικρή ηλικία να έχουν συνεχώς αγώνες οι οποίοι δεν απέχουν χρονικά μεταξύ τους, ενώ όταν πλέον φτάσουν στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα χωρίς αγωνιστική δράση είναι το χειμερινό διάλειμμα που διαρκεί 3.5 μήνες περίπου (από τέλη Νοεμβρίου ή αρχές Δεκεμβρίου μέχρι τα μέσα Μαρτίου). Ωστόσο, ακόμα και τότε υπάρχουν οι χειμερινές δοκιμές του Φεβρουαρίου, με τις οποίες “ξεσκουριάζουν” εν όψει του νέου πρωταθλήματος.

Φέτος όλα είναι διαφορετικά, καθώς μπορεί οι χειμερινές δοκιμές να έγιναν κανονικά, όμως από τις 28 Φεβρουαρίου οι οδηγοί δεν είχαν ούτε οπτική επαφή με τα μονοθέσιά τους.

Σίγουρα οι προπονήσεις τους συνεχίζονται κανονικά ώστε να διατηρούνται σε φόρμα, όμως όση προπόνηση και να κάνει κάποιος, η οδήγηση είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.

Έτσι, ο Αυστραλός πιλότος της Renault αναφέρει ότι είναι πολύ πιθανό στον πρώτο αγώνα να υπάρχουν αυξημένα ατυχήματα, καθώς το διάστημα που δεν υπάρχει δράση είναι μεγάλο και σίγουρα οι οδηγοί θα χρειαστούν κάποιο διάστημα μέχρι να οξύνουν και πάλι τα αντανακλαστικά τους.

Άραγε τι θα δούμε στον αγώνα που θα γίνει στην πίστα του Σπίλμπεργκ, με την προϋπόθεση ότι το Γκραν Πρι όντως θα διοργανωθεί;

 

Η εικόνα είναι από το ατύηχημα μεταξύ Φερνάντο Αλόνσο (McLaren) και Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari), που έγινε στην εκκίνηση του αυστριακού Γκραν Πρι το 2015.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.