Silly season αποκαλείται το διάστημα που ακούγονται φήμες σχετικά με το μέλλον των οδηγών που το συμβόλαιό τους λήγει στο τέλος της εκάστοτε χρονιάς και μέχρι πριν λίγα χρόνια συνηθιζόταν να ξεκινάει στο καλοκαιρινό διάλειμμα.
Πλέον αυτό έχει αλλάξει και οι φήμες ξεκινάνε πολύ νωρίτερα, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τις διαβουλεύσεις μεταξύ οδηγών και ομάδων. Ωστόσο, φαίνεται ότι φέτος θα σπάσει κάθε ρεκόρ αφού χρειάστηκε να περάσει μόλις ένας αγώνας προτού ξεκινήσουν οι φήμες για μετακινήσεις οδηγών.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τον Νίκο Χούλκενμπεργκ ο οποίος σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα έχει πιθανότητες από το 2020 να βρεθεί στη Mercedes, στη θέση του Μπότας.
Ο Φινλανδός κυριάρχησε απόλυτα στους δρόμους της Μελβούρνης, ενώ στα δύο χρόνια στη Mercedes έχει αποδείξει ότι είναι το ιδανικό Νο2 δίπλα στον Χάμιλτον. Μαζεύει βαθμούς οι οποίοι βοηθούν την ομάδα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, κάνει στην άκρη όταν του ζητηθεί ώστε να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα πιο εύκολα ο Χάμιλτον, ενώ όταν χρειαστεί παίζει εξαιρετική άμυνα απέναντι στους αντιπάλους ώστε να τους κόψει βαθμούς.
Όλα τα παραπάνω θα έπρεπε να κάνουν σίγουρη τη θέση του στη γερμανική ομάδα αλλά το διαβατήριό του αποτελεί εμπόδιο. Στους διαδρόμους του εργοστασίου της Mercedes όλοι είναι ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα των τελευταίων ετών όμως μια σημαντική μερίδα θα ήθελε να τα έχουν πετύχει με Γερμανό οδηγό πίσω από το τιμόνι. Χαρακτηριστικά, υπάρχουν κάποιοι που σχολιάζουν ότι η Mercedes έχει χάσει τις γερμανικές της ρίζες.
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την εκτίμηση που τρέφει ο Τότο Βολφ στις οδηγικές ικανότητες του Χούλκενμπεργκ και ότι το συμβόλαιό του με τη Renault τελειώνει στο τέλος της χρονιάς, ίσως δώσει επιτέλους την ευκαιρία στον οδηγό από το Emmerich am Rhein να βρεθεί σε ανταγωνιστικό μονοθέσιο.
Τα περιθώρια για τον Χούλκενμπεργκ στενεύουν αφού πλέον είναι 31 ετών, οπότε σε περίπτωση που δεχτεί πρόταση θα πρέπει να αποφασίσει αν θα παραμείνει στη Renault ελπίζοντας ότι το πλάνο της κάποια στιγμή θα αποδώσει ή θα πάει στη Mercedes ελπίζοντας ότι θα συνεχίσει να είναι όσο ανταγωνιστική ήταν μέχρι τώρα.
Ωστόσο, η μετακίνηση Χούλκενμπεργκ είναι ένα σενάριο το οποίο ο Χάμιλτον δεν επιθυμεί καθόλου αφού θα μπορούσε να σημαίνει ότι η ομάδα θα προωθεί ελαφρώς περισσότερο τον Γερμανό λόγω εθνικότητας.
Πάντως δε θα είναι η πρώτη φορά που Mercedes και Χούλκενμπεργκ έρχονται σε επαφή. Όταν το 2016 ο Ρόσμπεργκ ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από το άθλημα οι δύο πλευρές είχαν κάποιες συνομιλίες. Ο ίδιος ο οδηγός της Renault έχει δηλώσει: “όταν έφυγε ο Ρόσμπεργκ υπήρξε μεταξύ μας μια σπίθα η οποία όμως δεν έγινε ποτέ φωτιά, έτσι αποφάσισα να υπογράψω με τη Renault.” Δεν είναι λίγοι εκείνοι που ισχυρίζονται ότι η αιτία που δεν έκλεισε αυτή η μετακίνηση ήταν ο Χάμιλτον ο οποίος δεν ήθελε να έχει πάλι Γερμανό team mate.
Φυσικά είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμα για οποιαδήποτε πρόβλεψη καθώς τα αποτελέσματα που θα φέρνουν οι οδηγοί όσο θα περνάνε οι αγώνες ίσως αλλάξουν τις ισορροπίες, όμως πρόκειται για φήμες που θα μπορούσαν να έχουν βάση. Η Mercedes όταν επέστρεψε ως εργοστασιακή ομάδα το 2010 το έκανε με δύο Γερμανούς οδηγούς (Μίκαελ Σουμάχερ και Νίκο Ρόσμπεργκ) και μέχρι την αποχώρηση του δεύτερου είχε πάντα τουλάχιστον έναν πίσω από το τιμόνι. Οπότε, δεν αποκλείεται ο Τότο Βολφ να θέλει να έχει και πάλι έναν οδηγό για τον οποίο όταν κερδίζει θα παίζει ο ίδιος εθνικός ύμνος με της ομάδας.