Σε πρόσφατες δηλώσεις του ο επί κεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Τότο Βολφ, είπε ότι τα ελαστικά της Pirelli έχουν γίνει ο σημαντικότερος παράγοντας που καθορίζει την επιτυχία ή την αποτυχία σε ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο.
Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος οι Γερμανοί δυσκολεύονται να φέρουν τα ελαστικά τους σε κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας φαινόμενο που είναι πιο έντονο στις πιο μαλακές γόμες οι οποίες είναι και αυτές που χρησιμοποιούνται πιο συχνά.
Γεγονός που αποδεικνύει τα παραπάνω είναι ότι η διαφορά της Mercedes από τους υπόλοιπους ακόμα και όταν καταφέρνει να πάρει την pole position έχει μειωθεί σημαντικά σε σχέση με πέρυσι ενώ στους αγώνες δεν έχει πάρει τη νίκη σε αγώνες που τους θεωρούσε σχετικά σίγουρους όπως ο Καναδάς, η Αυστρία και η Βρετανία.
Η Pirelli έφερε στη Βαρκελώνη, τη Γαλλία και τη Βρετανία ελαστικά με 4 χιλιοστά μικρότερο πέλμα επειδή σε αυτές τις πίστες έχει μπει νέα άσφαλτος. Με αυτά το γερμανικό μονοθέσιο βολεύτηκε πολύ καλύτερα κάτι που οδήγησε σε μια εμφατική νίκη του Χάμιλτον στην Ισπανία και σε πολύ καλή εμφάνιση στη Γαλλία. Μετά από εκεί ο Βολφ είχε ζητήσει να γίνουν μόνιμα αυτά τα ελαστικά επικαλούμενος λόγους ασφαλείας.
Ωστόσο, το αίτημα της Mercedes δεν ικανοποιήθηκε και οι άνθρωποι της ομάδας τώρα προσπαθούν να βρουν τρόπους ώστε να κάνουν και τα πιο μαλακά ελαστικά να δουλεύουν όπως θέλουν. Άλλωστε, έπονται αγώνες που ο Βολφ θεωρεί ότι δεν ταιριάζουν ιδιαίτερα στο μονοθέσιό τους όπως είναι η Ουγγαρία και η Σιγκαπούρη.
Κλείνοντας ο Αυστριακός αναφέρει ότι η ομάδα του προσπαθεί να κατανοήσει τα ελαστικά ώστε να κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς στους επόμενους αγώνες.