Είστε εδώ

F1

Mercedes: Η άποψη του Τότο Βολφ για τα φετινά ελαστικά...

του Σωτήριου Χάλλα

Σε πρόσφατες δηλώσεις του ο επί κεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Τότο Βολφ, είπε ότι τα ελαστικά της Pirelli έχουν γίνει ο σημαντικότερος παράγοντας που καθορίζει την επιτυχία ή την αποτυχία σε ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο.

Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος οι Γερμανοί δυσκολεύονται να φέρουν τα ελαστικά τους σε κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας φαινόμενο που είναι πιο έντονο στις πιο μαλακές γόμες οι οποίες είναι και αυτές που χρησιμοποιούνται πιο συχνά.

Γεγονός που αποδεικνύει τα παραπάνω είναι ότι η διαφορά της Mercedes από τους υπόλοιπους ακόμα και όταν καταφέρνει να πάρει την pole position έχει μειωθεί σημαντικά σε σχέση με πέρυσι ενώ στους αγώνες δεν έχει πάρει τη νίκη σε αγώνες που τους θεωρούσε σχετικά σίγουρους όπως ο Καναδάς, η Αυστρία και η Βρετανία.

Η Pirelli έφερε στη Βαρκελώνη, τη Γαλλία και τη Βρετανία ελαστικά με 4 χιλιοστά μικρότερο πέλμα επειδή σε αυτές τις πίστες έχει μπει νέα άσφαλτος. Με αυτά το γερμανικό μονοθέσιο βολεύτηκε πολύ καλύτερα κάτι που οδήγησε σε μια εμφατική νίκη του Χάμιλτον στην Ισπανία και σε πολύ καλή εμφάνιση στη Γαλλία. Μετά από εκεί ο Βολφ είχε ζητήσει να γίνουν μόνιμα αυτά τα ελαστικά επικαλούμενος λόγους ασφαλείας.

Ωστόσο, το αίτημα της Mercedes δεν ικανοποιήθηκε και οι άνθρωποι της ομάδας τώρα προσπαθούν να βρουν τρόπους ώστε να κάνουν και τα πιο μαλακά ελαστικά να δουλεύουν όπως θέλουν. Άλλωστε, έπονται αγώνες που ο Βολφ θεωρεί ότι δεν ταιριάζουν ιδιαίτερα στο μονοθέσιό τους όπως είναι η Ουγγαρία και η Σιγκαπούρη.

Κλείνοντας ο Αυστριακός αναφέρει ότι η ομάδα του προσπαθεί να κατανοήσει τα ελαστικά ώστε να κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς στους επόμενους αγώνες.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.