Είστε εδώ

F1

Λεκλέρκ - Φέτελ: Σε αντίθετη πορεία

του Σωτήριου Χάλλα

Κάποιες φορές η νίκη σε έναν αγώνα δίνει απλά 25 βαθμούς σε αυτόν που θα την κατακτήσει και κάποιες άλλες, αλλάζει εντελώς το status quo ενός οδηγού ή ακόμα και μιας ολόκληρης ομάδας.

Το δεύτερο φαίνεται ότι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στο εσωτερικό της Ferrari, μετά την εμφατική νίκη του Λεκλέρκ στη Μόντσα, η οποία δείχνει ότι θα οδηγήσει σε μεγάλες εξελίξεις.

Σε επίπεδο οδηγού, σύμφωνα με πληροφορίες από την Ιταλία, φαίνεται ότι ο Λεκλέρκ θα υπογράψει νέο συμβόλαιο με τη Scuderia, στο οποίο θα δει τις απολαβές του να ανεβαίνουν σημαντικά. Το συμβόλαιο που υπάρχει αυτή τη στιγμή ανάμεσα στις δύο πλευρές προβλέπει 2 εκατομμύρια για φέτος και 3 εκατομμύρια για το 2020. Ωστόσο, υπάρχει έντονη φημολογία ότι με το καινούριο συμβόλαιο, ο Μονεγάσκος θα βάζει 9 εκατομμύρια/έτος στον λογαριασμό του, χωρίς να υπολογίζονται τα μπόνους για νίκες ή κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Πηγαίνοντας τώρα σε επίπεδο ομάδας, όλα δείχνουν ότι οι ισορροπίες στο εσωτερικό της Scuderia αλλάζουν. Όταν ξεκίνησε η χρονιά οι δηλώσεις του Μπινότο έδειχναν ότι ο Φέτελ θα ήταν το Νο1 και ο Λεκλέρκ το Νο2. Αν και αυτό δεν ειπώθηκε ποτέ ξεκάθαρα, σίγουρα όσα λέγονταν τότε οδηγούσαν προς τα εκεί.

Ωστόσο, όταν έχεις έναν οδηγό ο οποίος έχει να κερδίσει από το Βέλγιο του 2018 και έναν άλλο ο οποίος έχει δύο συνεχόμενες πρωτιές (Βέλγιο και Ιταλία), ενώ έχει χάσει άλλες δύο στο νήμα (Μπαχρέιν και Αυστρία), μάλλον πρέπει να αρχίσεις να αναθεωρείς την ιεραρχία.

Όπως όλα δείχνουν, αυτή η αναθεώρηση έχει αρχίσει στο εσωτερικό της Scuderia. Φυσικά, όταν ερωτήθηκαν σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Λούις Καμιλέρι και ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Ματία Μπινότο, απάντησαν ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Συγκεκριμένα, ο Μπινότο είπε ότι παραμένουν ίσοι, όπως ξεκίνησαν, όμως κάτι τέτοιο είναι αναμενόμενο.

Ακόμα και αν ήδη λογαριάζουν τον Φέτελ ως Νο 2, είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να ειπωθεί δημόσια, αφ’ ενός γιατί πρόκειται για έναν τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, αφ’ ετέρου επειδή κάτι τέτοιο θα έριχνε ακόμα περισσότερο, την ήδη κακή ψυχολογία του.

Οι επόμενοι αγώνες είναι πολύ σημαντικοί για τον Φέτελ. Τα 7 Γκραν Πρι που έχουν μείνει μέχρι να τελειώσει το φετινό πρωτάθλημα, είναι ίσως η τελευταία του ευκαιρία να αποδείξει ότι δεν έχει ξεχάσει να οδηγεί και ότι μπορεί να είναι ανταγωνιστικός σε υψηλό επίπεδο.

Θα καταφέρει να αντιδράσει ο Γερμανός ή θα βυθιστεί περισσότερο στα λάθη;

*Η σειρά των μονοθεσίων στη φωτογραφία, ίσως να αντικατοπτρίζει τη θέση των οδηγών τους στην ιεραρχία της Ferrari (ο Λεκλέρκ αγωνίζεται με το 16 και ο Φέτελ με το 5).

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.