Είστε εδώ

F1

Καλεντάρι F1: Εκτός πρωταθλήματος το Μεξικό;

Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls στην _menu_load_objects() (γραμμή 579 του /home/motori/public_html/archive/includes/menu.inc).
του Σωτήριου Χάλλα

Το καλοκαίρι του 2018 το Μεξικό είχε εκλογές οι οποίες οδήγησαν σε αλλαγή του κόμματος που κυβερνά, γεγονός το οποίο φαινομενικά δεν ενδιαφέρει ένα site αυτοκινήτου όμως δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

Σχεδόν σε όλες τις χώρες που διοργανώνεται αγώνας της Formula 1 ένα μεγάλο μερίδιο του παράβολου που πληρώνουν οι πίστες (αν όχι ολόκληρο) πληρώνεται από τον κρατικό προϋπολογισμό. Ωστόσο, η νέα κυβέρνηση της λατινοαμερικανικής χώρας φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να ακολουθήσει τα βήματα της προηγούμενης στον τομέα της F1 και αποφάσισε να διακόψει το ανάλογο κονδύλι που ανέρχεται στο ποσό των 400 εκατομμυρίων πέσος (18.28 εκατομμύρια ευρώ) ανά έτος.

Το γεγονός αυτό βάζει σε κίνδυνο τη διεξαγωγή του μεξικάνικου Γκραν Πρι το οποίο επέστρεψε στο καλεντάρι το 2015. Η διοργανώτρια αρχή μέχρι στιγμής δεν έχει σχολιάσει κάτι όμως πρέπει να σημειώσουμε ότι το Μεξικό είναι μία από τις πέντε πίστες που το συμβόλαιό τους τελειώνει το 2019.

Η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι τα χρήματα που πηγαίναν στον αγώνα θα χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση μιας νέας σιδηροδρομικής γραμμής με την ονομασία Mayan Train.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.