Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ρωσίας : Πρώτη νίκη για Μπότας

του Motori Reporter

Μετά από 81 εκκινήσεις σε Γκραν Πρι της Formula 1 ο Βάλτερι Μπότας πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στην πίστα του Σότσι, όπου διεξήχθη το Γκραν Πρι Ρωσίας, τέταρτος αγώνας της φετινής σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.

Ο Φινλανδός οδηγός της Mercedes AMG Petronas κατάφερε να κάνει μία φανταστική εκκίνηση και από την τρίτη θέση του grid να περάσει πρώτος, αφήνοντας τους δύο οδηγούς της Scuderia Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ραϊκόνεν στην 2η και 3η θέση, οι οποίες δεν άλλαξαν χέρια. 

Ο φετινός αγώνας στην πίστα που έχει κατασκευαστεί μέσα στο Ολυμπιακό Χωριό της ρώσικης πόλης, ήταν ο πιο αδιάφορος από πλευράς θεάματος και προσπεράσεων, οι οποίες ήταν μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού.

Με τον Μπότας πρωτοπόρο, η διαφορά ανάμεσα σε αυτόν και τον Φέτελ μεγάλωνε δέκατο με δέκατο τουλάχιστον μέχρι τα μισά του αγώνα. Μετά το πρώτο και μοναδικό pit stop ανάμεσα στους δύο, η διαφορά ανέβηκε και πάλι πάνω από 8,0 δευτερόλεπτα. Μέσα όμως σε λίγους γύρους ο Γερμανός οδηγός της Ferrari μείωσε στα 2,0 δευτερόλεπτα, ενώ στους τελευταίους πέντε γύρους πριν το πέσιμο της καρώ σημαίας είχε πέσει κάτω από το 1,5 δευτ. 

Ο Φινλανδός όμως κάνοντας εξαιρετική διαχείρηση των ελαστικών με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli δεν άφησε τον Φέτελ να τον απειλήσει περισσότερο, κατακτώντας δίκαια την παρθενική του νίκη.

Ο Φέτελ πάντως ήταν αρκετά ικανοποιημένος, καθώς παρά την απώλεια της τρίτης του φετινής νίκης, είδε τον μεγάλο αντίπαλό του Λιούις Χάμιλτον να βρίσκεται εκτός βάθρου, αυξάνοντας την βαθμολογική του διαφορά στους 13 βαθμούς.

Μεγάλος άτυχος, για ακόμη μία φορά, ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, που είδε την McLaren να παρουσιάζει προβλήματα με τον κινητήρα της Honda, από τον γύρο προθέρμανσης, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στη μέση της πίστας. 

Επίσης, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο είδε την Red Bull RB13 να παρουσιάζει υπερθέρμανση στα φρένα της, με απότέλεσμα να εγκαταλείψει τον αγώνα.

Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Μαξ Φερστάπεν (Red Bull), οι δύο Force India των Σέρτζιο Πέρεζ και Εστεμπάν Οκόν, ο Νίκο Χούλκενμπεργκ (Renault), ο Φελίπε Μάσα (Williams) και ο Κάρλος Σάινθ (Toro Rosso).

Ο πέμπτος αγώνας της σεζόν 2017, το ισπανικό Γκραν Πρι, θα διεξαχθεί στην πίστα του Μονμελό, στα περίχωρα της Βαρκελώνης, το τριήμερο 12-14 Μαϊου.

Βαθμολογία πιλότων 

1 Φέτελ 86 
2 Χάμιλτον 73 
3 Μπότας 63 
4 Ραϊκόνεν 49 
5 Φερστάπεν 35 
6 Ρικιάρντο 22 
6 Πέρες 22 
8 Μάσα 18 
9 Σάινθ 11 
10 Οκόν 9 
11 Χούλκενμπεργκ 6 
12 Γκροζάν 4 
12 Μάγκνουσεν 4 
14 Κβίατ 2 

Βαθμολογία κατασκευαστών 

1 Mercedes 136 
2 Ferrari 135 
3 Red Bull 57 
4 Force India 31 
5 Williams 18 
6 Toro Rosso 13 
7 Haas 8 
8 Renault 6 
9 Sauber 0 
9 McLaren 0

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.