Είστε εδώ

F1

Formula 1:Γκραν Πρι Αμπού Ντάμπι - Κατατακτήριες: Η Mercedes συνέχισε το ρεκόρ της

Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls στην _menu_load_objects() (γραμμή 579 του /home/motori/public_html/archive/includes/menu.inc).
του Σωτήριου Χάλλα

Σε μία περίοδο κατατακτήριων δοκιμών χωρίς απρόοπτα, ο Χάμιλτον κατάφερε να συνεχίσει το ρεκόρ της Mercedes, κατακτώντας για έκτη συνεχόμενη χρονιά την pole position στο Αμπού Ντάμπι.

Η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών κύλησε χωρίς προβλήματα. Μικρή εξαίρεση αποτέλεσε ένα περιστατικό. Περίπου 10 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας ο Φέτελ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του τη στιγμή που ξεκινούσε το γρήγορο γύρο του, έκανε τετ α κε και βρέθηκε να κοιτάει την πίστα με ανάποδη φορά.

Με το πέρας των 18 λεπτών του Q1 οι οδηγοί που δεν κατάφεραν να συνεχίσουν είναι οι Γκροζάν, Τζιοβινάτσι, Ραϊκόνεν, Ράσελ και Κούμπιτσα.

Στο Q2 ήταν πολλοί εκείνοι που έκαναν τις πρώτες προσπάθειές τους με μέση γόμα, προκειμένου να μπορούν να κάνουν περισσότερους γύρους πριν μπουν για την πρώτη αλλαγή ελαστικών στον αγώνα. Ωστόσο, με τις διαφορές να είναι πολύ μικρές, στη δεύτερη προσπάθεια έβαλαν όλοι μαλακά ελαστικά, με εξαίρεση τους Μπότας και Λεκλέρκ. Μάλιστα, ο Λεκλέρκ κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο χρόνο, ενώ ο Μπότας το έκανε επειδή θα ξεκινήσει από τις τελευταίες θέσεις, λόγω αλλαγής κινητήρα.Τελικά, εκείνοι που δεν πέρασαν στο Q3 είναι οι Πέρεθ, Γκασλί, Στρολ, Κβίατ και Μάγκνουσεν.

Στις πρώτες προσπάθειες για το Q3 ο Χάμιλτον έκανε τον ταχύτερο χρόνο και μόνο ο Φερστάπεν μπόρεσε να μείνει σχετικά κοντά του. Στη συνέχεια η Ferrari άργησε να βγάλει τον Λεκλέρκ με αποτέλεσμα ο Μονεγάσκος να μην προλάβει να κάνει δεύτερη χρονομετρημένη προσπάθεια, σε αντίθεση με τον Φέτελ.

Στο τέλος ο Χάμιλτον βελτίωσε περαιτέρω το χρόνο του, παίρνοντας την pole position με νέο ρεκόρ γύρου, αφού έκανε 1:34.828. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Μπότας, με τον Φερστάπεν να κατατάσσεται τρίτος. Τελικά οι δύο Ferrari των Λεκλέρκ και Φέτελ πήραν τη θέση 4 και 5, με τον Άλμπον στην έκτη θέση. Πίσω από τις τρεις ισχυρές ομάδες βρέθηκε ο Νόρις, επιβεβαιώνοντας τη φόρμα που είχε η McLaren όλη τη χρονιά, κάτι που επιβεβαίωσε και η ένατη θέση του Σάινθ. Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ κατετάγησαν στην όγδοη και δέκατη θέση.

Όπως αναφέραμε νωρίτερα, ο Μπότας θα ξεκινήσει τελευταίος, οπότε δίπλα στον Χάμιλτον θα βρεθεί ο Φερστάπεν.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.