Μπροστά στις εξελίξεις που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός οι ομάδες της Formula 1 έχουν συνεχείς τηλεδιασκέψεις, με την πιο σημαντική από αυτές να είναι εκείνη της 19ης Μαρτίου όμως ο Τότο Βολφ, επικεφαλής της Mercedes, ήταν απών. Μπορεί να σημαίνει κάτι αυτό και αν ναι, τι;
Η εν λόγω τηλεδιάσκεψη ήταν πάρα πολύ σημαντική, αφού είχε προηγηθεί η απόφαση για αναβολή των αγώνων σε Ολλανδία και Μεξικό και η ακύρωση του Μονακό. Έτσι, οι ομάδες έπρεπε να αποφασίσουν πώς θα πορευτούν, δεδομένου ότι σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο η σεζόν θα ξεκινήσει στις 7 Ιουνίου στο Αζερμπαϊτζάν.
Από την τηλεδιάσκεψη βγήκαν δύο σοβαρές αποφάσεις. Η μία ήταν ότι παραχωρήθηκε στη liberty Media το δικαίωμα να τροποποιήσει το καλεντάρι κατά το δοκούν, ώστε να πραγματοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι αγώνες, χωρίς να χρειάζεται η έγκριση των ομάδων, όπως προβλέπουν οι κανονισμοί.
Η δεύτερη και μεγαλύτερης βαρύτητας απόφαση ήταν ότι οι αλλαγές στους κανονισμούς δε θα γίνουν το 2021, αλλά το 2022, με εξαίρεση το budget cap που θα εφαρμοστεί κανονικά. Στο πλαίσιο αυτής της αλλαγής και δεδομένου ότι οι λιγότεροι αγώνες συνεπάγονται χαμηλότερα έσοδα, ειδικά για τις μικρότερες ομάδες, τα σασί του 2020 θα χρησιμοποιηθούν αυτούσια και το 2021, ώστε να πέσουν τα έξοδα.
Πρόκειται για ζητήματα κομβικής σημασίας για το άμεσο αλλά και πιο μακρινό μέλλον της Formula 1, οπότε η απουσία του Βολφ και η αντικατάστασή του από τον Τζέιμς Άλισον, δημιούργησε ψιθύρους.
Αυτό που άρχισε να ακούγεται είναι ότι πιθανόν ο Αυστριακός να έχει δεχτεί πρόταση από τον Λόρενς Στρολ ώστε να αναλάβει τη Racing Point, η οποία από την επόμενη χρονιά θα γίνει η εργοστασιακή συμμετοχή της Aston Martin στη Formula 1.
Αναφορές από το εξωτερικό θέλουν τους Στρολ και Βολφ να έκαναν μαζί το ταξίδι της επιστροφής από την Αυστραλία, αν και υπήρξε διάψευση από τη Mercedes σχετικά με το θέμα.
Όσον αφορά την απουσία του Βολφ από την τηλεδιάσκεψη, πρέπει να σημειώσουμε πως ούτε σε εκείνη της Δευτέρας 16 Μαρτίου είχε πάρει μέρος ο Αυστριακός, όπως και ο Στρολ, οι οποίοι αντικαταστάθηκαν από τους Τζέιμς Άλισον και Ότμαρ Ζαφνάουερ, αντίστοιχα.
Να υπενθυμίσουμε ότι ο Βολφ δεν είναι μόνο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes στη Formula 1, αλλά και συνιδιοκτήτης αφού του ανήκει το 30%.
Άραγε ψάχνει για μια νέα πρόκληση ο Αυστριακός ή θα παραμείνει στην κραταιά Mercedes;