Είστε εδώ

F1

Formula 1, Τότο Βολφ: Mercedes ή Racing Point;

του Σωτήριου Χάλλα

Μπροστά στις εξελίξεις που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός οι ομάδες της Formula 1 έχουν συνεχείς τηλεδιασκέψεις, με την πιο σημαντική από αυτές να είναι εκείνη της 19ης Μαρτίου όμως ο Τότο Βολφ, επικεφαλής της Mercedes, ήταν απών. Μπορεί να σημαίνει κάτι αυτό και αν ναι, τι;

Η εν λόγω τηλεδιάσκεψη ήταν πάρα πολύ σημαντική, αφού είχε προηγηθεί η απόφαση για αναβολή των αγώνων σε Ολλανδία και Μεξικό και η ακύρωση του Μονακό. Έτσι, οι ομάδες έπρεπε να αποφασίσουν πώς θα πορευτούν, δεδομένου ότι σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο η σεζόν θα ξεκινήσει στις 7 Ιουνίου στο Αζερμπαϊτζάν.

Από την τηλεδιάσκεψη βγήκαν δύο σοβαρές αποφάσεις. Η μία ήταν ότι παραχωρήθηκε στη liberty Media το δικαίωμα να τροποποιήσει το καλεντάρι κατά το δοκούν, ώστε να πραγματοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι αγώνες, χωρίς να χρειάζεται η έγκριση των ομάδων, όπως προβλέπουν οι κανονισμοί.

Η δεύτερη και μεγαλύτερης βαρύτητας απόφαση ήταν ότι οι αλλαγές στους κανονισμούς δε θα γίνουν το 2021, αλλά το 2022, με εξαίρεση το budget cap που θα εφαρμοστεί κανονικά. Στο πλαίσιο αυτής της αλλαγής και δεδομένου ότι οι λιγότεροι αγώνες συνεπάγονται χαμηλότερα έσοδα, ειδικά για τις μικρότερες ομάδες, τα σασί του 2020 θα χρησιμοποιηθούν αυτούσια και το 2021, ώστε να πέσουν τα έξοδα.

Πρόκειται για ζητήματα κομβικής σημασίας για το άμεσο αλλά και πιο μακρινό μέλλον της Formula 1, οπότε η απουσία του Βολφ και η αντικατάστασή του από τον Τζέιμς Άλισον, δημιούργησε ψιθύρους.

Αυτό που άρχισε να ακούγεται είναι ότι πιθανόν ο Αυστριακός να έχει δεχτεί πρόταση από τον Λόρενς Στρολ ώστε να αναλάβει τη Racing Point, η οποία από την επόμενη χρονιά θα γίνει η εργοστασιακή συμμετοχή της Aston Martin στη Formula 1.

Αναφορές από το εξωτερικό θέλουν τους Στρολ και Βολφ να έκαναν μαζί το ταξίδι της επιστροφής από την Αυστραλία, αν και υπήρξε διάψευση από τη Mercedes σχετικά με το θέμα.

Όσον αφορά την απουσία του Βολφ από την τηλεδιάσκεψη, πρέπει να σημειώσουμε πως ούτε σε εκείνη της Δευτέρας 16 Μαρτίου είχε πάρει μέρος ο Αυστριακός, όπως και ο Στρολ, οι οποίοι αντικαταστάθηκαν από τους Τζέιμς Άλισον και Ότμαρ Ζαφνάουερ, αντίστοιχα.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο Βολφ δεν είναι μόνο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes στη Formula 1, αλλά και συνιδιοκτήτης αφού του ανήκει το 30%.

Άραγε ψάχνει για μια νέα πρόκληση ο Αυστριακός ή θα παραμείνει στην κραταιά Mercedes;

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.