Είστε εδώ

F1

Formula 1: Στην Αυστρία πιθανότατα η πρεμιέρα. Γιατί;

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά την ακύρωση του αγωνιστικού τριημέρου στην Αυστραλία υπήρξε μπαράζ αναβολών και ακυρώσεων, το οποίο σε συνδυασμό με την αναβολή του αγώνα της Κίνας που είχε ανακοινωθεί νωρίτερα, έφτασε τον αριθμό των Γκραν Πρι που επηρεάστηκαν μέχρι στιγμής στα 8.

Αυτό σημαίνει ότι με τα μέχρι τώρα δεδομένα ο πρώτος αγώνας της χρονιάς θα γίνει στον Καναδά, όμως όσο περνάει ο καιρός αυτό το σενάριο δείχνει ολοένα και λιγότερο πιθανό, δεδομένου ότι η χώρα έχει κλείσει τα σύνορά της για να περιορίσει την εξάπλωση του Covid-19. Επιπλέον, κυκλοφορούν κάποιες αναφορές στο εξωτερικό ότι θα υπάρξει και επίσημη ανακοίνωση για την αναβολή του αγώνα, όμως τίποτα δεν είναι επίσημο ακόμα.

Αν υποθέσουμε ότι ο Καναδάς αναβάλλεται, πρέπει να ρίξουμε μια ματιά στο καλεντάρι για να δούμε ποιος και πότε είναι ο επόμενος αγώνας. Εκεί βλέπουμε ότι ακολουθεί η Γαλλία το τριήμερο 26-28 Ιουνίου. Η γενέτειρα του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχει και αυτή έντονα προβλήματα λόγω της πανδημίας που ταλαιπωρεί το μεγαλύτερο ποσοστό χωρών του πλανήτη, οπότε δεν ξέρουμε τι μπορεί να σημαίνει αυτό για τη στάση της Formula 1 στην πίστα Paul Ricard. Σημαντικό ρόλο θα παίξει το Tour de France. Αν ο ποδηλατικός αγώνας πάρει το πράσινο φως για να πραγματοποιηθεί κανονικά, τότε υπάρχουν βάσιμες ελπίδες και για τη Formula 1, δεδομένου ότι οι ποδηλάτες είναι προγραμματισμένο να εκκινήσουν στις 27 Ιουνίου από τη Νίκαια, η οποία απέχει μόλις 160 χλμ. από την περιοχή Le Castellet όπου βρίσκεται η γαλλική πίστα.

Ωστόσο, επειδή και σε αυτή την περίπτωση είναι αυξημένες οι πιθανότητες να αναβληθεί ο αγώνας, καλό είναι να ψάξουμε την επόμενη καταχώρηση στο καλεντάρι, η οποία δεν είναι άλλη από την Αυστρία. Με τις συνθήκες που επικρατούν αυτή τη στιγμή, η πίστα στο Σπίλμπεργκ συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες να ανοίξει την αυλαία του πρωταθλήματος για το 2020. Ο λόγος είναι ότι η Αυστρία έχει καταφέρει να περιορίσει τις επιπτώσεις της πανδημίας. Μάλιστα, η εικόνα έχει αρχίσει να βελτιώνεται, οπότε η κυβέρνηση προχώρησε σε μια πρώτη χαλάρωση των κανονισμών σχετικά με τον περιορισμό των μετακινήσεων.

Επιπλέον, ο Χέλμουτ Μάρκο, ιδιοκτήτης της ομάδας των “ταύρων” στους οποίους ανήκει η πίστα, είπε ότι το σιρκουί μπορεί να φιλοξενήσει δύο αγώνες, έναν με κανονική φορά και έναν με ανάποδη. Παράγοντας που βοηθάει είναι ότι το Γκραν Πρι της Βρετανίας είναι προγραμματισμένο για δύο εβδομάδες αργότερα, οπότε θα μπορούσε να γίνει ο ένας αγώνας το τριήμερο 3-5 Ιουλίου, όπως είναι προγραμματισμένος, με τον δεύτερο το αμέσως επόμενο, 10-12 Ιουλίου.

Η Formula 1 είναι υποχρεωμένη να κάνει τουλάχιστον 15 αγώνες κατά τη διάρκεια ενός έτους, σε διαφορετική περίπτωση υπάρχουν ρήτρες που επιβάλλουν ότι θα έχει λιγότερα έσοδα από τηλεοπτικά δικαιώματα, κάτι που δε θέλουν ούτε οι ομάδες, ούτε η Liberty Media. Γι’ αυτό θα κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν ώστε από την ώρα που θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα, να “στριμωχτούν” όσο το δυνατόν περισσότεροι αγώνες στο πρόγραμμα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.