Είστε εδώ

F1

Formula 1 - Mercedes: Μένει ή φεύγει μετά το 2021;

του Σωτήριου Χάλλα

Ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes στη Formula 1, Τότο Βολφ, ερωτήθηκε σε πρόσφατη συνέντευξη αν η γερμανική εταιρεία θα είναι παρούσα στο άθλημα και μετά το 2021, με την απάντηση να είναι κάπως αόριστη.

Ο Αυστριακός είπε ότι ακόμα δεν μπορεί τίποτα να θεωρηθεί σίγουρο, όμως όλες οι ενδείξεις δείχνουν ότι η ομάδα θα συνεχίσει να υφίσταται.

Ο Βολφ ανέφερε ότι η μητρική εταιρεία της Mercedes, Daimler, ζυγίζει αυτή την περίοδο τη συμμετοχή της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ενώ τόνισε ότι βρισκόμαστε σε μία δύσκολη εποχή για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, δεδομένης της στροφής προς την ηλεκτροκίνηση, η οποία κάνει τις αποφάσεις πιο πολύπλοκες.

Προς το παρόν ο Τότο Βολφ δήλωσε ότι η ομάδα του βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τη Formula 1 σχετικά με τη νέα Συμφωνία Ομονοίας που θα υπογράψουν όλες οι ομάδες το επόμενο διάστημα. Η Συμφωνία Ομονοίας καθορίζει πώς διανέμονται τα κέρδη του αθλήματος στις ομάδες.

Πριν κλείσουμε πρέπει να επισημάνουμε ότι εδώ και αρκετό καιρό υπάρχουν φήμες ότι η Mercedes θα αποχωρήσει από τη Formula 1 μετά το τέλος της σεζόν του 2020 ή του 2021, δεδομένου ότι έχει κατακτήσει τα πάντα τα τελευταία χρόνια, παραμένοντας μόνο ως προμηθευτής κινητήρων. Επιπλέον, δεν είναι κρυφό ότι ο νέος CEO της εταιρείας, Όλα Καλένιους, βλέπει πολύ θετικά το πρωτάθλημα ηλεκτροκίνητων μονοθεσίων, Formula E, δεδομένου ότι το σύνολο των αυτοκινήτων σταδιακά θα κινούνται ηλεκτρικά.

Βλέπουμε, λοιπόν, ότι μαζεύονται αρκετές ενδείξεις αποχώρησης της Mercedes. Φυσικά, παραμένουν ενδείξεις και κανείς δεν μπορεί ακόμα να γνωρίζει τι θα αποφασίσουν οι Γερμανοί.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.