Είστε εδώ

F1

Formula 1: Έκλεστον για κορωνοϊό και Τότο Βολφ

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Ο Βρετανός σχολίασε πρόσφατα τα τεκταινόμενα στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, επιλέγοντας να σταθεί σε δύο σημεία. Το ένα είναι ο τρόπος που το σπορ διαχειρίστηκε και διαχειρίζεται το ζήτημα που έχει προκύψει με τον κορωνοϊό, ενώ το άλλο είναι οι φήμες που αφορούν το μέλλον του Τότο Βολφ, επικεφαλής της ομάδας που έχει η Mercedes στη Formula 1 και ιδιοκτήτης του 30% των μετοχών.

Ο 89χρονος μίλησε αρχικά για τον Covid-19 λέγοντας ότι ήταν ιδιαίτερα λανθασμένες οι κινήσεις που έγιναν γύρω από το Γκραν Πρι της Αυστραλίας, ενώ συνέχισε αναφέροντας ότι και η τωρινή στάση της Liberty Media δεν είναι σωστή, αφού κατά την άποψή του θα έπρεπε να ακυρωθεί εντελώς η σεζόν του 2020 και όχι να προσπαθούν να χωρέσουν όσο το δυνατόν περισσότερους αγώνες, στο ελάχιστο δυνατό διάστημα.

Μιλώντας και για τον Τότο Βολφ, είπε ότι η εκτίμησή του είναι ότι αργά ή γρήγορα θα πάει στη Racing Point (η οποία από το 2021 θα ονομάζεται Aston Martin). Συγκεκριμένα, ο Έκλεστον είπε ότι ο Βολφ τελευταία έχει ολοένα και στενότερες σχέσεις με τον Λόρενς Στρολ και ότι ο Αυστριακός έχει την ικανότητα να βρίσκεται πάντα κοντά στους σωστούς ανθρώπους. Μάλιστα, ανέφερε ότι ίσως να μην πρόκειται για την ομάδα της Aston Martin στη Formula 1, αλλά πιθανόν να θέλει να αναλάβει τη διαχείριση της βρετανικής μάρκας.

Ίσως ο Έκλεστον να έχει κάποιες πληροφορίες παραπάνω, ίσως απλά να κάνει μια εκτίμηση. Σε κάθε περίπτωση η εμπειρία του είναι πολύ μεγάλη, οπότε σημειώνουμε τα λεγόμενά του.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.