Είστε εδώ

F1

Ferrari: Είναι νόμιμος ο κινητήρας της;

του Σωτήριου Χάλλα

Κατά κοινή παραδοχή φέτος ο κινητήρας της Ferrari είναι σαφώς ισχυρότερος από εκείνους των Mercedes, Renault και Honda, κάτι το οποίο κάνει τα στελέχη των κατασκευαστών να απορούν τι είναι αυτό που έχουν σκεφτεί στην ιταλική ομάδα.

Η Ferrari μπορεί να μην είχε καταφέρει να πάρει κάποια νίκη μέχρι πριν το Γκραν Πρι του Βελγίου, όμως ήταν φανερό ότι αυτό γινόταν λόγω στη σχεδίαση του μονοθεσίου, αφού όλοι είχαν καταλάβει ότι ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα δυνατός.

Αυτό αποδείχτηκε περίτρανα στο Σπα και τη Μόντσα, δύο πίστες στις οποίες η ισχύς του κινητήρα παίζει καταλυτικό ρόλο, αφού έχουν μεγάλες ευθείες. Χαρακτηριστικά, στο ιταλικό Γκραν Πρι, ακόμα και όταν ο Χάμιλτον κατάφερνε στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού να βρεθεί κοντά στον Λεκλέρκ ώστε να έχει DRS, ο Μονεγάσκος κατάφερνε να μένει μπροστά από τον Βρετανό αφού το ιταλικό μονοθέσιο πετύχαινε πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα.

Ωστόσο, όλη αυτή η δύναμη έχει προκαλέσει αμφιβολίες σχετικά με τη νομιμότητά της στις αντίπαλες ομάδες. Γι’ αυτό ο Τότο Βολφ, επικεφαλής της Mercedes, έστειλε επιστολή στην FIA με την οποία ζητάει να εξεταστεί για τυχόν παραβιάσεις των κανονισμών ο κινητήρας της Scuderia.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, οι επικρατέστερες υποθέσεις για το πλεονέκτημα ισχύος της Ferrari είναι τρεις. Σύμφωνα με την πρώτη η μπαταρία είναι ρυθμισμένη ώστε να προσφέρει περισσότερα kW στον ηλεκτροκινητήρα. Σύμφωνα με τη δεύτερη ο κινητήρας μπορεί να αποθηκεύσει και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσει περισσότερο καύσιμο σε συγκεκριμένα σημεία, τα οποία βρίσκονται ανάμεσα στους αισθητήρες που ελέγχουν τη λειτουργία του. Η τρίτη είναι ότι καταναλώνει περισσότερο λάδι από το επιτρεπόμενο ώστε να “βγάζει” περισσότερη ιπποδύναμη.

Χαρακτηριστικά ο Αυστριακός είπε ότι αυτή τη στιγμή οι Mercedes, Renault και Honda είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο και μόνο η Ferrari ξεχωρίζει, κατά πολύ μάλιστα, οπότε αυτό για τον ίδιο είναι ύποπτο. Ωστόσο, ανέφερε ότι αν οι Ιταλοί μηχανικοί έχουν σκεφτεί κάτι το οποίο είναι νόμιμο, τότε πρέπει οι υπόλοιποι κατασκευαστές να τους “βγάλουν το καπέλο”.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.