Είστε εδώ

Auto News

Volvo: Τα νέα της μέτρα για ασφαλέστερα αυτοκίνητα

του Γιώργου Ψαρρά

Το όνομα της Volvo εδώ και πολλά χρόνια είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ασφάλεια, ενώ η σουηδική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά νέων μέτρων που τη φέρνουν πιο κοντά στο στόχο της ονόματι “Vision 2020”.

Σύμφωνα με αυτό η Volvo οραματίζεται ότι από το 2020 και μετά δε θα υπάρχει κανένα θανατηφόρο ατύχημα ή σοβαρός τραυματισμός από δικό της αυτοκίνητο. Πράγματι φιλόδοξος στόχος, ωστόσο όχι ανέφικτος όπως υποστηρίζει τουλάχιστον η Volvo.

Υπενθυμίζουμε ότι στο πλαίσιο αυτό η Volvo πρόσφατα έκανε γνωστό ότι από το 2020 θα τοποθετεί σε όλα της τα μοντέλα περιοριστή ταχύτητας στα 180 χλμ./ώρα. Πέρα από την υπερβολική ταχύτητα η Volvo γνωρίζει ότι η κατανάλωση αλκοόλ και η απόσπαση προσοχής ευθύνονται για πάρα πολλά τροχαία ατυχήματα.

Προκειμένου να αντιμετωπίσει αυτές τις συμπεριφορές θα τοποθετεί εσωτερικές κάμερες και αισθητήρες, ώστε να παρακολουθούνται οι αντιδράσεις του οδηγού (παρατεταμένη απουσία οποιασδήποτε παρέμβασης στο τιμόνι, απρόσεκτες αλλαγές λωρίδας, αργοί χρόνοι αντίδρασης, μάτια κλειστά ή στραμμένα αλλού).

Αν εντοπιστεί «ύποπτη» συμπεριφορά θα υπάρχει αυτόματη παρέμβαση από το όχημα, όπως π.χ περιορισμός της ταχύτητας, αποστολή σήματος στην υπηρεσία βοηθείας “Volvo on Call”, μέχρι αυτόνομη επιβράδυνση και στάθμευσης του οχήματος.

Το λανσάρισμα των εν λόγω νέων συστημάτων θα ξεκινήσει στα μοντέλα της Volvo που θα βασίζονται στην επόμενης γενιάς πλατφόρμα SPA2, στις αρχές της ερχόμενης δεκαετίας.

Παράλληλα πεποίθηση της Volvo είναι ότι οι γνώσεις και η εμπειρία της γύρω από τον τομέα της ασφάλειας πρέπει να είναι ανοιχτές προς όλους τους κατασκευαστές. Για το λόγο αυτό παρέχει μια ανοιχτή ψηφιακή βιβλιοθήκη, στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας E.V.A., η οποία ενσωματώνει 60 χρόνια ερευνών. Με την ίδια λογική πριν έξι δεκαετίες προσέφερε τη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων που εκτιμάται ότι έχει σώσει πάνω από 1 εκατομμύριο ζωές.

Τέλος, ανακοινώθηκε ότι από το 2020 στο βασικό εξοπλισμό όλων της των μοντέλων θα υπάρχει το επονομαζόμενο “Care Key”, το οποίο θα επιτρέπει να προκαθορίζονται όρια ταχύτητας όταν ο ιδιόκτητής δανείζει για παράδειγμα το αυτοκίνητο του σε νέους και άπειρους οδηγούς.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.