Είστε εδώ

Auto News

Toyota: Η επόμενη μέρα για το Aygo

του Σωτήριου Χάλλα

Η συνεργασία Toyota, Peugeot, Citroen με αντικείμενο την κατασκευή των Aygo, 108 και C1, αντίστοιχα, σε εργοστάσιο που βρίσκεται στην Κροατία, θα τερματιστεί το 2021.

Ωστόσο, όπως είχαμε αναφέρει το Νοέμβριο του 2018, το εργοστάσιο της περιοχής Kolin θα περάσει στα χέρια της Toyota. Αυτό σημαίνει ότι οι Ιάπωνες θα πρέπει να εκμεταλλευτούν μία μονάδα με ικανότητα παραγωγής 300.000 αυτοκινήτων/έτος, νούμερο το οποίο δεν μπορεί να καλύψει το Aygo μόνο του. Βέβαια, υπάρχει η πιθανότητα το επόμενο Aygo να διατίθεται αποκλειστικά με ηλεκτρικούς κινητήρες, οπότε πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική περίπτωση.

Μέχρι πρόσφατα υπήρχαν αμφιβολίες αν θα υπάρξει τρίτη γενιά του μικρότερου μοντέλου στην γκάμα των Ιαπώνων, όμως ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ευρώπης, Γιόχαν φαν Ζάιλ, δήλωσε ότι το Aygo θα έχει διάδοχο μετά το 2021.

Ο φαν Ζάιλ συμπλήρωσε ότι το Aygo καταφέρνει να φέρει πολλούς νέους και μικρούς σε ηλικία πελάτες στη μάρκα, οπότε θεωρούν ότι είναι καλή για την εταιρεία η παρουσία της σε αυτή την κατηγορία. Ωστόσο, είπε ότι υπάρχουν σκέψεις να γίνει αμιγώς ηλεκτρικό, δεδομένου ότι αυτού του μεγέθους τα αυτοκίνητα χρησιμοποιούνται κυρίως μέσα στην πόλη.

Φυσικά μένει να δούμε αν θα παράγονται και άλλα μοντέλα στο εργοστάσιο στο Kolin, δεδομένου ότι σύμφωνα με τον φαν Ζάιλ, η πλήρη παραγωγική ικανότητα της μονάδας θα καλυφτεί στο μέλλον.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.