
Η συνεργασία Toyota, Peugeot, Citroen με αντικείμενο την κατασκευή των Aygo, 108 και C1, αντίστοιχα, σε εργοστάσιο που βρίσκεται στην Κροατία, θα τερματιστεί το 2021.
Ωστόσο, όπως είχαμε αναφέρει το Νοέμβριο του 2018, το εργοστάσιο της περιοχής Kolin θα περάσει στα χέρια της Toyota. Αυτό σημαίνει ότι οι Ιάπωνες θα πρέπει να εκμεταλλευτούν μία μονάδα με ικανότητα παραγωγής 300.000 αυτοκινήτων/έτος, νούμερο το οποίο δεν μπορεί να καλύψει το Aygo μόνο του. Βέβαια, υπάρχει η πιθανότητα το επόμενο Aygo να διατίθεται αποκλειστικά με ηλεκτρικούς κινητήρες, οπότε πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική περίπτωση.
Μέχρι πρόσφατα υπήρχαν αμφιβολίες αν θα υπάρξει τρίτη γενιά του μικρότερου μοντέλου στην γκάμα των Ιαπώνων, όμως ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ευρώπης, Γιόχαν φαν Ζάιλ, δήλωσε ότι το Aygo θα έχει διάδοχο μετά το 2021.
Ο φαν Ζάιλ συμπλήρωσε ότι το Aygo καταφέρνει να φέρει πολλούς νέους και μικρούς σε ηλικία πελάτες στη μάρκα, οπότε θεωρούν ότι είναι καλή για την εταιρεία η παρουσία της σε αυτή την κατηγορία. Ωστόσο, είπε ότι υπάρχουν σκέψεις να γίνει αμιγώς ηλεκτρικό, δεδομένου ότι αυτού του μεγέθους τα αυτοκίνητα χρησιμοποιούνται κυρίως μέσα στην πόλη.
Φυσικά μένει να δούμε αν θα παράγονται και άλλα μοντέλα στο εργοστάσιο στο Kolin, δεδομένου ότι σύμφωνα με τον φαν Ζάιλ, η πλήρη παραγωγική ικανότητα της μονάδας θα καλυφτεί στο μέλλον.