Είστε εδώ

Auto News

Smart: Τι άλλαξε στα ανανεωμένα EQ ForTwo και EQ ForFour

του Σωτήριου Χάλλα

Λίγες μέρες πριν ανοίξει τις πύλες της η έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Smart παρουσίασε τις ανανεωμένες εκδόσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων EQ ForTwo και EQ ForFour.

Τα μοντέλα που το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να δει από κοντά τις επόμενες ημέρες, φέρουν σχεδιαστικές αλλαγές στις οποίες περιλαμβάνονται και αρκετά στοιχεία από τα πρωτότυπα ForEase και ForEase+.

Ξεκινώντας από το εμπρός μέρος, τα δύο μοντέλα έχουν νέα μάσκα με τη γρίλια να έχει μεγαλώσει. Τα φωτιστικά σώματα προαιρετικά μπορούν να είναι LED ενώ στα άκρα του προφυλακτήρα υπάρχουν κάθετες εισαγωγές αέρα. Οι υπόλοιπες αλλαγές είναι πολύ μικρές και η μόνη που ξεχωρίζει είναι τα πίσω φωτιστικά σώματα που σχηματίζουν ένα ρομβοειδές μοτίβο.

Η καμπίνα ως επί το πλείστον παραμένει ίδια, με κάποιες μικρές αλλαγές. Η σημαντικότερη είναι ότι η οθόνη στο κέντρο τ οι υ ταμπλό έχει μεγαλώσει, φτάνοντας τις 8 ίντσες. Αλλαγμένη είναι και η κεντρική κονσόλα καθώς έχει δημιουργηθεί ένας χώρος αποθήκευσης μπροστά από τον επιλογέα ο οποίος, σύμφωνα με την εταιρεία, μπορεί να φιλοξενήσει ένα smartphone ή δύο ποτήρια με καφέ.

Τομέας στον οποίο δεν υπήρξαν αλλαγές είναι ο κινητήρας και η μπαταρία αφού και τα δύο μοντέλα θα έχουν ισχύ 82 ίππων και 160 Nm ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας έμεινε στα 17.6 kWh με την αυτονομία να φτάνει τα 159 χλμ. για το ForTwo και τα 137-155 για το ForFour. Βέβαια, υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης με φορτιστή ισχύος 22 kW πηγαίνοντας από το 10% στο 80% σε 40 λεπτά.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.