Είστε εδώ

Auto News

Porsche: Η ιστορία του εμβλήματος της

Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls στην _menu_load_objects() (γραμμή 579 του /home/motori/public_html/archive/includes/menu.inc).
του Γιώργου Ψαρρά

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Αναλυτικές πληροφορίες για αυτήν μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ

Ένα από τα vintage στοιχεία της νέας 911 Targa 4S Heritage Design Edition είναι το ιστορικό λογότυπο της Porsche, το οποίο αναβιώνει στο καπό, στα κεντρικά καπάκια των τροχών και στα προσκέφαλα των καθισμάτων.

Ελάτε να παρατηρήσουμε μαζί το ιστορικό λογότυπο της Porsche, το οποίο παραδοσιακά έχει σχήμα ασπίδας, η βάση του διαθέτει χρυσό χρώμα, στο πάνω τμήμα αναγράφεται το όνομα της γερμανικής εταιρείας με μεγάλα γράμματα, στο κέντρο καλπάζει το χαρακτηριστικό άλογο με σηκωμένα τα εμπρός πόδια και την ουρά.

Παράλληλα πάνω από το καλπάζον άτι ανάγλυφα αναγράφεται η Στουτγάρδη, όπου βρίσκεται η έδρα της Porsche. Παρατηρήστε επίσης στα άκρα του λογότυπου τις κόκκινες και μαύρες λωρίδες, καθώς και τα μαύρα στυλιζαρισμένα κέρατα.

Το Μάρτιο του 1951 η Porsche διοργάνωσε διαγωνισμό για τις ακαδημίες τέχνης στην πατρίδα της, προσφέροντας ως έπαθλο το ποσό των 1.000 γερμανικών μάρκων σε όποιον εμπνευστεί το λογότυπο της εταιρείας. Ωστόσο κανένα από τα σχέδια δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της Porsche.

Προς το τέλος του 1951 ο Φέρι Πόρσε επισκέφθηκε τη Νέα Υόρκη και ζήτησε ένα λογότυπο για την Porsche από τον Αμερικανό εισαγωγέα Μαξ Χόφμαν. Στις αρχές του 1952 ο Franz Xaver Reimspieß, ένας πολύ ταλαντούχος σχεδιαστής που είχε ήδη δημιουργήσει το λογότυπο της Volkswagen το 1936, έφτιαξε τελικά το λογότυπο της Porsche.  

Μετά την εγγραφή του λογότυπου στο Γερμανικό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο κουμπί κόρνας στα τέλη του 1952. Το Νοέμβριο του 1954 έδωσε το «παρών» στη χαρακτηριστική λαβή του καπό στην 356 Speedster, ενώ από το 1959 κοσμεί επίσης τα κεντρικά καπάκια στις ζάντες των Porsche.

Πάμε τώρα να μάθουμε για την προέλευση του εμβλήματος Porsche Heritage, το οποίο τοποθετήθηκε στο πίσω τμήμα της 911 Targa 4S Heritage Design Edition και συγκεκριμένα στη γρίλια του κινητήρα. Στα μέσα της δεκαετίας του 1950 το έμβλημα αυτό προσφέρονταν σε κάθε Porsche 356 που είχε διανύσει με τον εργοστασιακό της κινητήρα 100.000 χλμ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.