Είστε εδώ

Auto News

Porsche: Για ποιο λόγο υπάρχει μια 356 λιμουζίνα;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Porsche δε φτιάχνει λιμουζίνες, όμως αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάποια που να φέρει το σήμα της εταιρείας από τη Στουτγγάρδη.

Πρόκειται για την Porsche 356 Limousine η οποία αποτελεί μετατροπή και στις 27 Σεπτεμβρίου βγαίνει σε πλειστηριασμό από τον οίκο RM Sotheby’s.

Η μετατροπή χαρακτηρίζεται από υψηλή ποιότητα και έχει γίνει από τον Don Boeke της εταιρείας Egyptian Custom Body με έδρα την πόλη Dayton του Ohio. Το αυτοκίνητο ανήκε στον Τζον Ντίξον και συγκεκριμένα αποτελούσε κομμάτι της συλλογής αυτοκινήτων, Taj Ma Garaj. Ο Ντίξον είχε ζητήσει αυτή την υψηλής ποιότητας μετατροπή ώστε να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο η κόρη του στο γάμο της. Πλέον, μετά το θάνατο του Ντίξον, όλη η συλλογή έχει περάσει στα χέρια του οίκου δημοπρασιών.

Βάση για τη μετατροπή αποτέλεσε μία 356 Pre-A Coupe της οποία το πάτωμα αντιμετώπιζε έντονο πρόβλημα διάβρωσης από σκουριά, όμως το υπόλοιπο αμάξωμα και ιδιαίτερα τα πλαϊνά ήταν πλήρως ανέγγιχτα. Αυτά τα δύο στοιχεία κατέστησαν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ιδανικό υποψήφιο.

Οι τεχνικές εργασίες έγιναν από την Egyptian Custom Body όμως τη διαμόρφωση του εσωτερικού ανέλαβαν άλλες εταιρείες. Εκεί έχει χρησιμοποιηθεί δέρμα σε μεγάλο βαθμό ενώ στοιχείο που τραβάει το ενδιαφέρον είναι ότι η καμπίνα είναι χωρισμένη από το διαμέρισμα του οδηγού. Ακόμα, βλέπουμε ότι υπάρχει πολύς χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών αλλά και θήκες για σαμπάνια και ποτήρια.

Όσον αφορά τον κινητήρα ο αρχικός έχει αφαιρεθεί και έχει αντικατασταθεί από έναν αερόψυκτο επίπεδο τετρακύλινδρο ο οποίος προέρχεται από την 912. Σκοπός αυτής της αλλαγής είναι να υπάρχει περισσότερη διαθέσιμη ισχύς προκειμένου να κινείται ικανοποιητικά το νέο, πιο βαρύ αμάξωμα. Επιπλέον, τοποθετήθηκε και αερανάρτηση.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.