
Σίγουρα η οδήγηση μιας Porsche είναι μοναδική εμπειρία, ωστόσο η γερμανική εταιρεία των supercars επιθυμεί και η απόκτηση τους να γίνεται με ξεχωριστό τρόπο.
Για το λόγο αυτό η Porsche αποφάσισε την εφαρμογή μιας νέας εταιρικής αρχιτεκτονικής στις αντιπροσωπείες της, η οποία θα απευθύνεται στους υφιστάμενους αλλά και στους νέους πελάτες της, θα χαρακτηρίζεται για την ευελιξίας της και θα χρησιμοποιεί ψηφιακά μέσα για την εξατομικευμένη επικοινωνία.
Η πρώτη νέα αντιπροσωπεία της Porsche με τα εν λόγω πρότυπα άνοιξε στο Παλμ Σπρινγκς της Καλιφόρνια, κατασκευάστηκε σε ένα χρόνο, ενώ μέχρι τα μέσα του 2020 θα εγκαινιαστούν ακόμα δυο στην Κίνα.
Στην παραπάνω φωτογραφία μπορείτε να δείτε την αλουμινένια πρόσοψη που θα έχουν οι νέες αντιπροσωπείες της Porsche, ενώ τα διάκενα που υπάρχουν ψηλά και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες προσφέρουν ορατότητα στο εσωτερικό της. Παράλληλα ο κόκκινος Led φωτισμός προσδίδει δυναμισμό.
Στο εσωτερικό τώρα υπάρχουν θεματικές ζώνες όπως Product Highlights, E-Performance και Certified Pre-Owned, ενώ ο χώρος του συνεργείου είναι ορατός στους πελάτες, χάρη στη μεγάλη διαχωριστική τζαμαρία. Επίσης ο υποψήφιος αγοραστής μέσω της εικονικής πραγματικότητας και οθονών αφής θα μπορεί να εξατομικεύει το μοντέλο που επιθυμεί.