Είστε εδώ

Auto News

Infiniti: Προσεγγίζει τα ηλεκτρικά, με ιδιαίτερη στρατηγική

Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls στην _menu_load_objects() (γραμμή 579 του /home/motori/public_html/archive/includes/menu.inc).
του Σωτήριου Χάλλα

Η Infiniti αυτή την εβδομάδα συμπληρώνει τριάντα χρόνια από την ίδρυσή της και γιορτάζει, παρουσιάζοντας τα πλάνα της σχετικά με το τι πρόκειται να κάνει στο μέλλον σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση.

Η προσέγγιση σχεδόν όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών αφορά τη στροφή προς τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που κινούνται με μπαταρία, ενώ στο πιο μακρινό μέλλον υπάρχει και η προοπτική του υδρογόνου. Ωστόσο, η Infiniti αποφάσισε να ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο.

Αυτό το οποίο κάνει είναι να αναπτύξει τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με μπαταρία, αλλά και ηλεκτρικά τα οποία θα φέρουν κινητήρα εσωτερικής καύσης, τον οποίο θα χρησιμοποιούν μόνο για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας η οποία θα φορτίζει την μπαταρία (range extenders).

Αν και πρόκειται για διαφορετικές προσεγγίσεις, η ιαπωνική μάρκα θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα, στο πλαίσιο της στρατηγικής two powertrains, one platform. Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας θα χρησιμοποιεί βενζίνη, θα είναι τρικύλινδρος στα 1.5 λίτρα και θα έχει μεταβλητή συμπίεση. Η φόρτιση των μπαταριών θα γίνεται αποκλειστικά από τον κινητήρα καθώς δε θα υπάρχει θύρα για τη σύνδεση του αυτοκινήτου σε πρίζα.

Οι Ιάπωνες αναφέρουν ότι υιοθετούν αυτή την ασυνήθιστη προσέγγιση επειδή τα ηλεκτρικά με range extender συνδυάζουν τα καλύτερα στοιχεία από δύο διαφορετικούς κόσμους και επειδή προσφέρονται για τη μετάβαση των πελατών στην ηλεκτρική εποχή, αφού με αυτόν τον τρόπο έχουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουν τις συνήθειές τους σε μεγάλο βαθμό.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.