Είστε εδώ

Auto News

Hyundai: Νέοι σύμμαχοι στην προώθηση της υδρογονοκίνησης

του Γιώργου Ψαρρά

To 2013 η Hyundai καινοτόμησε βάζοντας στην παραγωγή το υδρογονοκίνητο ix35 (γνωστό και ως Tucson) Fuel Cell, ενώ την ίδια, εξελιγμένη όμως, τεχνολογία χρησιμοποιεί και το υφιστάμενο NEXO, η αυτονομία του οποίου φτάνει τα 609 χλμ.

Η κορεάτικη εταιρεία πιστεύει στο μέλλον της υδρογονοκίνησης και θέλει να κάνει αποδοτικότερα τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου. Για το λόγο αυτό αποφάσισε να επενδύσει σε τρεις εταιρείες που θα της παρέχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία και θα μειώσουν το κόστος παραγωγής των υδρογονοκίνητων οχημάτων της, κάνοντας τα πιο προσιτά. 

Νέος στρατηγικός συνεργάτης της Hyundai γίνεται η σουηδική εταιρεία Impact Coatings AB, η οποία είναι κορυφαίος προμηθευτής υλικών επίστρωσης κυψελών καυσίμων με βάση το PVD. Οι κεραμικές επικαλύψεις της Impact Coatings AB είναι οικονομικά αποδοτικά υποκατάστατα των πολύτιμων μετάλλων που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή κυψελών καυσίμου.

Από κοινού θα αναπτύξουν μια νέα γενιά υλικών, διαδικασιών και εξοπλισμού για διάφορες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων των κυψελών καυσίμου και της παραγωγής υδρογόνου.

Παράλληλα η Hyundai έδωσε τα χέρια με τη νεοφυή εταιρεία H2Pro από το Ισραήλ, η οποία ανέπτυξε την αποδοτική, προσιτή και ασφαλής τεχνολογία διαίρεσης νερού E-TAC (ηλεκτροχημική, θερμικά ενεργή χημική). Η τεχνολογία της H2Pro θα επιτρέψει στη Hyundai να μειώσει το κόστος παραγωγής υδρογόνου, το οποίο με τη σειρά του θα μειώσει την τιμή του υδρογόνου για τους πελάτες.

Στο πλευρό της Hyundai συντάσσεται και η εταιρεία GRZ Technologies με έδρα την Ελβετία, η οποία ειδικεύεται στην αποθήκευση ενέργειας σε μορφή υδρογόνου. Χρησιμοποιεί τεχνολογία αποθήκευσης υδρογόνου με μεγαλύτερη ασφάλεια σε χαμηλότερη δική της τεχνική συμπίεσης με υψηλότερη πυκνότητα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.