Είστε εδώ

Auto News

Hyundai: Νέο πρωτότυπο, κεντρομήχανο και πισωκίνητο

του Σωτήριου Χάλλα

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

Ωστόσο, δε θα αργούσε η στιγμή που οι Κορεάτες θα ήθελαν να στραφούν σε νέους, πιο σκληροπυρηνικούς τομείς. Έτσι, επόμενος στόχος τους ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου με τον κινητήρα στο κέντρο και την κίνηση πίσω. Τελικά τα κατάφεραν, τουλάχιστον σε επίπεδο πρωτότυπου και το παρουσιάζουν αυτές τις μέρες στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου Λος Άντζελες.

Η ονομασία του είναι RM19 και έχει κινητήρα 2.0 λίτρων που αποδίδει 390 ίππους. Συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων που προέρχεται από το TCR, το οποίο στέλνει όλη την ισχύ στον πίσω άξονα, με το 0-96 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε λιγότερο από 4.0 δευτερόλεπτα.

Σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπου της Hyundai, η εταιρεία σκοπεύει να κυκλοφορήσει και μία εμπορική έκδοση του μοντέλου, η οποία δε θα διαφέρει πολύ σχεδιαστικά, αλλά σίγουρα θα έχει δεχτεί κάποιες επεμβάσεις που θα του δώσουν πιο συμβατική εικόνα. Χαρακτηριστικά, ο εκπρόσωπος της Hyundai είπε “ο Μπίερμαν δεν κάνει τέτοια πράγματα μόνο για επίδειξη”. Ο Άλμπερτ Μπίερμαν είναι επικεφαλής του τμήματος N και πριν τη Hyundai είχε την αντίστοιχη θέση στο τμήμα M tης BMW.

Εκτός από κινητήρες εσωτερικής καύσης, το RM19 μπορεί να δεχτεί και ηλεκτροκινητήρες, οπότε περιμένουμε ότι το τελικό αποτέλεσμα θα κινείται από ένα συνδυασμό των δύο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.