Είστε εδώ

Auto News

Honda e Prototype: Το εντυπωσιακό μικρό των Ιαπώνων

του Σωτήριου Χάλλα

Η Honda είχε παρουσιάσει τον Σεπτέμβριο του 2017 στην έκθεση της Φρανκφούρτης το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο Urban EV και τώρα έχει ετοιμάσει για το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον διάδοχό του, το e Prototype.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να είναι σε πρωτότυπη μορφή, όπως δηλώνει και το όνομά του, όμως σύμφωνα με τους Ιάπωνες δεν απέχει πολύ από την έκδοση παραγωγής οπότε μας δίνει μια αρκετά καλή εικόνα σχετικά με τι να περιμένουμε όταν θα κυκλοφορήσει στο δρόμο.

Σχεδιαστικά το e Prototype έχει κρατήσει αρκετά στοιχεία του Urban EV όμως έχει και σημαντικές διαφορές. Από τις μεγαλύτερες είναι οι μπροστινές πόρτες οι οποίες έχουν λαβές που ενσωματώνονται στο αμάξωμα και πλέον ανοίγουν όπως έχουμε συνηθίσει στα περισσότερα αυτοκίνητα και όχι με αντίθετη φορά, όπως συνέβαινε στο πρωτότυπο του 2017.

Ακόμα, πλέον υπάρχουν και πίσω πόρτες των οποίων οι λαβές είναι τόσο καλά κρυμμένες που δεν τις εντοπίζεις εύκολα με την πρώτη ματιά. Παραμένοντας στη σχεδίαση, στο πίσω μέρος τα τετράγωνα φωτιστικά σώματα του Urban EV έχουν δώσει τη θέση τους σε στρογγυλά, τα οποία ακολουθούν τη λογική εκείνων που συναντάμε στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.

Το Honda e Prototype φέρει και πολλές τεχνολογικές λύσεις. Μία από τις πιο ξεχωριστές είναι η αντικατάσταση των πλαϊνών καθρεφτών με κάμερες, επιλογή που δεν έχουμε ξαναδεί σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας.

Ένα στοιχείο που ξεχωρίζει στη δημιουργία της Honda είναι το μαύρο πλαίσιο στο καπό. Εκεί οι Ιάπωνες έχουν τοποθετήσει την υποδοχή για τη φόρτιση. Όπως λένε, προτίμησαν αυτό το σημείο και όχι κάποιο από τα δύο πλαϊνά προκειμένου να είναι εύκολη η πρόσβαση ανεξάρτητα σε ποια μεριά βρίσκεται η πρίζα.

Στο εσωτερικό η νοοτροπία που ακολουθείται είναι μινιμαλιστική ενώ είναι έντονο το τεχνολογικό στοιχείο χάρη στις πολλές οθόνες. Στο κέντρο υπάρχει μία διπλή από όπου ελέγχονται οι περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου, μπροστά στον οδηγό ο πίνακας οργάνων έχει αντικατασταθεί από οθόνη ενώ ακόμα και στη θέση του κεντρικού καθρέφτη έχει τοποθετηθεί οθόνη η οποία παίρνει σήμα από κάμερα στο πίσω μέρος.

Η Honda αναφέρει ότι το εσωτερικό δίνει την αίσθηση σαλονιού λόγω της χρήσης υφασμάτων που συναντώνται συνήθως σε σπίτια και λόγω των μεγάλων χώρων που εξασφαλίζει το επίπεδο πάτωμα τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος.

Το πισωκίνητο ηλεκτρικό μικρό σύμφωνα με τη Honda έχει ισχυρό μοτέρ το οποίο του εξασφαλίζει διασκεδαστικό χαρακτήρα, χωρίς να αναφέρει συγκεκριμένα νούμερα δύναμης. Οι μόνες πληροφορίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα ήταν ότι η αυτονομία θα ξεπερνάει τα 200 χλμ. και ότι θα υποστηρίζεται ταχεία φόρτιση με την οποία η μπαταρία θα πηγαίνει από το 0% στο 80% σε 30 λεπτά.

Η έναρξη της παραγωγής του e Prototype θα γίνει μέσα στο 2019.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.