Είστε εδώ

Auto News

Ford Fiesta Van: Μεταφορές με υβριδικό σύστημα

Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls στην _menu_load_objects() (γραμμή 579 του /home/motori/public_html/archive/includes/menu.inc).
του Γιώργου Ψαρρά

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Σύμφωνα λοιπόν με τη Ford το ήπιο υβριδικό σύστημα θα βρίσκει πεδίο εφαρμογής από τον ερχόμενο Αύγουστο και στο Fiesta Van. Πιο αναλυτικά, απαρτίζεται από τρικύλινδρο (με σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου) βενζινοκινητήρα 1.0 λίτρου EcoBoost, απόδοσης 125 ίππων και με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα.

Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Η Ford διευκρινίζει κάτι αρκετά σημαντικό, ότι το ήπιο υβριδικό σύστημα δε μειώνει το χώρο φόρτωσης του 1,0 κυβικού μέτρου ούτε το ωφέλιμο φορτίο των 531 κιλών του Fiesta Van.

Τα οφέλη για τον επαγγελματία οδηγό του Fiesta Van με το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης είναι η αμεσότερη απόκριση στην επιτάχυνση, η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου κατά 6% και η ελεύθερη είσοδος σε αστικά κέντρα, όπου πετρελαιοκίνητα μεγάλα οχήματα απαγορεύονται λόγω υψηλών εκπομπών ρύπων. Η επίσημη κατανάλωση καυσίμου κάνει λόγο για μόλις 5,1 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές C02 δε ξεπερνούν τα 115 γρ./χλμ. (μετρήσεις WLTP).

Στη γκάμα του Fiesta Van υπάρχει επίσης ο βενζινοκινητήρας EcoBoost του ενός λίτρου, με ισχύ 125 ίππων, χωρίς ήπιο υβριδικό σύστημα στη φαρέτρα του, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, καταναλώνει 5,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 117 γρ./χλμ. C02 (μετρήσεις WLTP).

Σημειώνεται ακόμα ότι ο 1.0 ΕcoBoost Hybrid διατίθεται στις εκδόσεις Trend και Sport, αντικαθιστά τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 TDCi των 85 ίππων, στη γκάμα του Fiesta Van.

Ας δούμε τώρα και τα υπόλοιπα βασικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Fiesta Van. Ο λόγος για το στάνταρ σύστημα πολυμέσων SYNC 3 με οθόνη αφής 8 ιντσών, συνδεσιμότητα για smartphones μέσω Αpple CarPlay και Android Auto, πρόσβαση στο διαδίκτυο εν κινήσει με το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect και εξ αποστάσεως έλεγχος λειτουργιών του οχήματος με την εφαρμογή FordPass Pro.

Η λίστα με τα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας του Fiesta Van περιλαμβάνει έλεγχο οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας οχημάτων, υποβοήθηση παραμονής του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας, ενεργό Cruise Control, εντοπισμός ορίων ταχύτητας από τις πινακίδες, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση οχημάτων, πεζών και δικυκλιστών.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα προσφέρεται επίσης στα επαγγελματικά Ford Τransit, Transit Custom και Tourneo Custom EcoBlue Hybrid, ενώ plug-in υβριδικό σύστημα διαθέτουν επίσης τα Transit Custom και Tourneo Custom.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.