Είστε εδώ

Auto News

Ford Fiesta: Για πρώτη φορά με υβριδική τεχνολογία

Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls στην _menu_load_objects() (γραμμή 579 του /home/motori/public_html/archive/includes/menu.inc).
του Γιώργου Ψαρρά

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.

O γνωστός τρικύλινδρος «χιλιάρης» βενζινοκινητήρας EcoBoost συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων και με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκεμένη ενέργεια για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης.

Η ισχύς του ήπιου υβριδικού συστήματος EcoBoost είναι 125 ή 155 ίπποι, ενώ και στις δυο περιπτώσεις η επίσημη κατανάλωση καυσίμου είναι 5,0 λίτρα/100 χλμ. (μέτρηση WLTP).

Σύμφωνα με τη μπλε οβάλ εταιρεία το ήπιο υβριδικό σύστημα υποβοήθα το βενζινοκινητήρα στο έργο του, κάνει το Fiesta πιο αποδοτικό, καθώς μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 5% και τους εκπεμπόμενους ρύπους, ενώ προσφέρει αμεσότερη απόκριση στο γκάζι σε κάθε επιτάχυνση.

Αξίζει να αναφέρουμε στο σημείο αυτό ότι η Ford σκοπεύει να προσφέρει μια εξηλεκτρισμένη έκδοση για κάθε επιβατικό της μοντέλο που διατίθεται στην Ευρώπη. Παράλληλα πριν εκπνεύσει το 2021 θα αυξήσει τη γκάμα των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της στα 18.

Ας δούμε τώρα και την υπόλοιπη γκάμα κινητήρων του ανανεωμένου Fiesta. O τελευταίας γενιάς τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας EcoBoost του 1.0 λίτρου (με σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου) αποδίδει 95 ή 125 ίππους, συνοδεύεται από μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και στην ισχυρότερη έκδοση του πλέον είναι διαθέσιμο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων υπάρχει μόνο ο 1.5 TDCi των 85 ίππων συνοδεία μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων.

Σημειώστε ακόμα ότι το ανανεωμένο Fiesta θα προσφέρεται στις εκδόσεις Trend, Titanium, Active, ST-Line και Vignale με τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα. Να πούμε ακόμα ότι εντός του 2019 η Ford πούλησε στην Ευρώπη συνολικά 227.100 Fiesta.

Η λίστα με τα τεχνολογικά συστήματα του Fiesta διευρύνθηκε, καθώς πλέον περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control (ACC) with Stop & Go (με το νέο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων), αναγνώριση των πινακίδων με τα όρια ταχύτητας, εξ αποστάσεως έλεγχο του οχήματος από το smartphone μέσω της εφαρμογής FordPass, αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων SYNC 3 με οθόνη 8 ιντσών, επιφάνεια για ασύρματη φόρτιση του smartphone, συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Android Auto.

 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.