Είστε εδώ

Auto News

Ευρωπαϊκή Ένωση: Βάζει την AMG στο αθόρυβο

του Σωτήριου Χάλλα

Όταν μπαίνεις σε ένα ισχυρό αυτοκίνητο, όπως αυτά που φέρουν τα σήματα της AMG, θέλεις εκτός από δύναμη, ταχύτητα και έντονο χαρακτήρα, να ακούς και τον ήχο του κινητήρα να “βρυχάται” σε κάθε πάτημα αλλά και κάθε άφημα του γκαζιού.

Ωστόσο, η Ευρωπαϊκή Ένωση δε συμμερίζεται αυτή την άποψη και δημιουργεί συνεχώς αυστηρότερους κανόνες οι οποίοι αναγκάζουν τις εταιρείες να κάνουν τα αυτοκίνητά τους ολοένα και πιο αθόρυβα.

Από τους κανόνες αυτούς δεν ξεφεύγουν ούτε οι πιο ισχυρές και γρήγορες εκδόσεις της AMG με τη γερμανική εταιρεία να ανακοινώνει ότι σταδιακά η γκάμα της θα γίνει πιο αθόρυβη. Τα πρώτα μοντέλα που θα επηρεαστούν από τις αλλαγές είναι η A 45 S και η CLA 45 S. Τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 421 ίππων, ο οποίος αυτή τη στιγμή έχει τον τίτλο του ισχυρότερου μοτέρ 2.000 κυβικών εκατοστών που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Προκειμένου να αντισταθμίσει τη μείωση της έντασης στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, η AMG θα εφοδιάσει τα μοντέλα της με το σύστημα AMG pure performance sound, το οποίο μεταφέρει τον ήχο της εξάτμισης στο εσωτερικό της καμπίνας.

Τα συστήματα ήχου που μιμούνται τον ήχο του κινητήρα δεν είναι κάτι καινούριο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες αφού με αυτόν τον τρόπο μπορούν να είναι εντός των πλαισίων του νόμου και ταυτόχρονα προσφέρουν στον οδηγό τον επιθυμητό ήχο.

Οι κανονισμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα επηρεάσουν τον ήχο των μοντέλων της AMG σε παγκόσμιο επίπεδο, αφού οικονομικά δε συμφέρει να αναπτυχθούν διαφορετικά συστήματα εξαγωγής ανάλογα με τη χώρα προορισμού του εκάστοτε αυτοκινήτου.

Είμαστε σίγουροι ότι η aftermarket αγορά θα γεμίσει με προτάσεις που θα επαναφέρουν ως ένα βαθμό την ένταση σε προηγούμενα επίπεδα, αφού ο ήχος αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της οδήγησης, σημαντικής μερίδας τρων πελατών της AMG.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.