Είστε εδώ

Auto News

Citroen : Με ρεύμα θα εργάζονται τα Jumpy, Jumper και Berlingo

του Γιώργου Ψαρρά

Ακολουθώντας το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης η Citroen ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να βάλει στην πρίζα τη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων.

Το σχετικό χρονοδιάγραμμα της γαλλικής εταιρείας αναφέρει ότι τα Jumpy και τα Jumper θα αποκτήσουν στις αρχές του 2020 αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, ενώ το ίδιο θα συμβεί το 2021 και με το νέο Berlingo.

Πιο αναλυτικά, τα Jumpy και τα Jumper θα προσφέρονται με μπαταρίες χωρητικότητας 50 και 75 kWh με την αυτονομία τους να εκτιμάται στα 200 και 300 χλμ. αντίστοιχα (μέτρηση WLTP). Αμφότερα θα βασίζονται στην πλατφόρμα EMP2 του Ομίλου PSA

Το Jumpy θα είναι διαθέσιμο με τρία μεγέθη αμαξώματος με τη χωρητικότητα φορτίου να κυμαίνεται από 4.6 έως 6.6 κυβικά μέτρα (m³) και χωρητικότητα βάρους πάνω από 1.400 κιλά. Το ηλεκτροκίνητο τώρα Berlingo θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία.

Στόχος της Citroen είναι μέχρι το 2025 να κάνει πράξη το σλόγκαν «100% ηλεκτρική προσφορά». Η Citroen βρίσκεται στην έκτη θέση των πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2019 κατέλαβε το 9,2% από το μερίδιο αγοράς της κατηγορίας.

Παράλληλα στα πλάνα της Citroen είναι και η ηλεκτρική έκδοση του νέου επιβατικού C4 έως το 2020 που θα αναπτυχθεί πάνω στην πλατφόρμα e-CMP, η οποία θα υποστηρίζει ηλεκτρικά μοντέλα μικρού έως μεσαίου μεγέθους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.