Είστε εδώ

Auto News

Brabus: Αυτή είναι η βελτιωμένη X-Class

του Σωτήριου Χάλλα

Η Brabus έχει παράδοση στο να βελτιώνει μοντέλα της Mercedes τόσο σε ό,τι αφορά την απόδοση όσο και την εμφάνιση οπότε το πρώτο pick-up στην ιστορία της γερμανικής εταιρείας, η X-Class, δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.

Αρχικά να προσδιορίσουμε ότι μιλάμε για την πετρελαιοκίνητη έκδοση X 250d 4MATIC με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτωνη οποία αποδίδει 190 ίππους και 450 Nm ροπής. Σε αυτά τα νούμερα η Brabus προσθέτει 20 ίππους και 60 Nm ροπής στον κινητήρα των 2.3 λίτρων οπότε η συνολική ιπποδύναμη ανεβαίνει στους 210 ίππους και η συνολική ροπή φτάνει τα 510 Nm.

Ομολογουμένως αυτές οι βελτιώσεις δεν είναι μεγάλες ειδικά αν σκεφτεί κανείς σε τι μας έχει συνηθίσει η Brabus στο παρελθόν  ωστόσο αυτό γίνεται για δύο λόγους. Πρώτον, κύριος στόχος στη συγκεκριμένη μετατροπή ήταν να γίνουν επεμβάσεις στην εμφάνιση και λιγότερο στην απόδοση και δεύτερον η εταιρεία έχει αρχίσει ήδη να ασχολείται με τη βελτίωση της έκδοσης X 350d.

Με τόσο μικρή βελτίωση στην ισχύ είναι λογικό και οι επιδόσεις να μην είναι πολύ καλύτερες. Χαρακτηριστικό δείγμα αποτελεί η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα που από τα 11.8 δευτερόλεπτα μειώνεται στα 11.5.

Όσον αφορά τις αισθητικές αλλαγές στο εξωτερικό έχουν τοποθετηθεί τροχοί 20 ιντσών, body kit, νέο προστατευτικό μπροστά από τη γρίλια η οποία πλέον είναι κυψελοειδής ενώ στο κάτω μέρος συναντάμε νέες προστατευτικές ποδιές. Επίσης, υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα στην οροφή και τετραπλή εξάτμιση στο πίσω μέρος.

Αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό όπου έχει χρησιμοποιηθεί ένας συνδυασμός υλικών όπως ανοξείδωτο ατσάλι, αλουμίνιο, δέρμα και αλκαντάρα. Με όλες αυτές τις αλλαγές το X-Class σας θα είναι αγνώριστο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.