Είστε εδώ

Ασφάλειες

Εθνική Ασφαλιστική:: Κέρδη 105,5 εκατ. ευρώ το 2014

Κέρδη προ φόρων, ύψους 105,5 εκατ. ευρώ, παρουσίασε ο όμιλος της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2014, έναντι κερδών 111,9 εκατ. ευρώ το 2013. Σε επίπεδο εταιρείας, τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν πέρυσι σε 105,0 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα κέρδη ενίσχυσαν περαιτέρω την κεφαλαιακή επάρκεια της Εθνικής Ασφαλιστικής. Συγκεκριμένα, τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας ενισχύθηκαν το 2014 κατά 64,4 εκατ. ευρώ και ανήλθαν σε 591 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα η εταιρεία να παρουσιάσει πλεόνασμα περιθωρίου φερεγγυότητας ύψους 595,0 εκατ. ευρώ, σημαντικά αυξημένο σε σχέση με το 2013.

Η ενίσχυση αυτή του ομίλου, ως απόρροια της κερδοφορίας του, ενισχύει περαιτέρω τα κεφάλαια του ομίλου στο επερχόμενο περιβάλλον Solvency II.

Επίσης, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει σημαντικά την παραγωγή της και να πετύχει ένα κερδοφόρο αποτέλεσμα. Η νέα παραγωγή σε ετησιοποιημένα ασφάλιστρα των ατομικών συμβολαίων ζωής έφθασε τα 40,5 εκατ. ευρώ. Τα εγγεγραμμένα (μικτά) ασφάλιστρα για τον όμιλο ανήλθαν σε 563,3 εκατ. ευρώ έναντι 574,6 εκατ. ευρώ, ενώ για τη μητρική εταιρεία αυτά ανήλθαν σε 533,3 εκατ. ευρώ έναντι 545,3 εκατ. ευρώ το 2013.

Αν συμπεριληφθούν τα επενδυτικά συμβόλαια, τα εγγεγραμμένα (μικτά) ασφάλιστρα διαμορφώνονται στα 778,9 εκατ. ευρώ έναντι 660,2 εκατ. ευρώ ενώ για τη μητρική εταιρεία στα 748,9 εκατ. ευρώ έναντι 630,9 εκατ. ευρώ το 2013.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.